掃呢頁CODE去手機

2021年6月21日 星期一

陳自瑤:被狠批唔知賣乜!陳自瑤自責爆喊:真係做得好差 #陳自瑤

陳自瑤太緊張失準。無綫全新節目《識貨》今晚(21日)推出,除了由鄭裕玲帶領兩名小鮮肉鄭衍峰及孔德賢當主持外,8位「見習主播」陳自瑤(YoYo)、黎諾懿 ...




陳自瑤太緊張失準。


無綫全新節目《識貨》今晚(21日)推出,除了由鄭裕玲帶領兩名小鮮肉鄭衍峰及孔德賢當主持外,8位「見習主播」陳自瑤(YoYo)、黎諾懿、陳嘉佳、何遠東、黃建東及蔡國威等於節目內「考天才波」,於完全沒有劇本下,靠自己急才及轉數推銷貨品。


早前在《好聲好戲》中奪冠的YoYo被安排壓軸出場,由於太緊張搞到全程騰騰震,亦未能在限時內完成完整的推銷,結果遭顧客代表狠批:「真係成分鐘都唔知你賣乜,平時見到咁我係會『碌』走你。」商家團則形容YoYo「沉悶」。YoYo聞得批評後隨即淚灑人前,返回後台亦繼續崩潰爆喊兼自責:「我真係做得好差,我諗我好多年都冇嗰種挫敗感。唔係我強項,真係唔知點算,對自己好失望。」鄭裕玲即出言安慰。


各出奇招


另外,一眾藝人為了爭取晉級可謂各出奇招,黃建東着「西瓜裝」賣西瓜、何遠東利用身形及背景優勢搶灘,黎諾懿及陳嘉佳則不約而同大減價「以本傷人」,搞笑是陳嘉佳自恃有「津貼」以超特惠價50港元賣出大批花膠,結果駭然發現自己倒蝕4千港元,蝦碌場面令人忍俊不禁。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!