掃呢頁CODE去手機

2021年6月21日 星期一

傅嘉莉:傅嘉莉擔正女主角即賣大包 自爆護身符攝腰 #傅嘉莉

藝人傅嘉莉(Kelly)今日以白色低胸裙現身劇集《凶宅清潔師》拜神儀式,講到打扮性感,她稱之前買了很多靚衫,但因疫情未有機會穿着,今次擔正女主角,終於 ...






藝人傅嘉莉(Kelly)今日以白色低胸裙現身劇集《凶宅清潔師》拜神儀式,講到打扮性感,她稱之前買了很多靚衫,但因疫情未有機會穿着,今次擔正女主角,終於有機會穿出來示人。她透露之前因父親患病要照顧家人以致體重急降10磅,現時父親已出院在家休養中。


劇集以靈異為題材,Kelly自言曾有靈異事件發生過自己身上,故對這方面十分懼怕:「我係好唔想接觸呢啲嘢,就連靈異電影都唔想睇,但拍呢套劇要睇好多靈異電影去參考,洪永城知道我驚,佢提供咗啲平安符畀我哋,我之前睇師傅,都畀咗好多護身符我,差唔多有10個,我喺劇中成日着Sport Bra,我就將啲符掛晒喺條腰入面,我哋經常去荒廢嘅學校、拆卸嘅樓宇同軍營拍攝,我都忍住唔去廁所,就算要去廁所或換衫,我都唔敢閂門,每日返到屋企就會用百解衣去抺身,再跨火盤先入屋。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!