掃呢頁CODE去手機

2021年8月6日 星期五

AK為太極玩足兩晚 雷有輝戲言:最怕佢突然間捉住我跳舞 #太極

AK將會為太極做足兩場嘉賓。
AK為太極玩足兩晚雷有輝戲言:最怕佢突然間捉住我跳舞AK將會為太極做足兩場嘉賓。太極樂隊將於本周六和周日一連兩日舉行《太極RainbowAfterRa ...




AK為太極玩足兩晚 雷有輝戲言:最怕佢突然間捉住我跳舞

AK將會為太極做足兩場嘉賓。

太極樂隊將於本周六和周日一連兩日舉行《太極Rainbow After Rain演唱會》早前MIRROR成員AK自爆獲邀擔頭場嘉賓,而張敬軒、葉蒨文和周慧敏等人力撐老友的演唱會,密密加緊綵排。日前AK綵排後非常興奮,決定在8日尾場繼續演出,將獻唱驚喜版《Ignited》,太極主音雷有輝笑言「放馬過嚟」:「見佢綵排都咁high,咪口多多問佢唱唔唱多一場,點知佢又應承喎!其實唱咩都唔會驚佢,最怕佢突然間捉住我跳舞,你知啦佢哋咁受歡迎,我跳得稍有差池容乜易俾人鬧㗎?佢畀粉絲有驚喜好啦,千祈唔好突然間嘢嚇親我呢啲『老鮮肉』!」

葉蒨文日前為演唱會進行綵排。
葉蒨文日前為演唱會進行綵排。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!