掃呢頁CODE去手機

2021年8月6日 星期五

王浩信感恩能參與《刑偵日記》承諾fans會繼續努力 #刑偵日記 #王浩信

王浩信感恩有份參與《刑偵日記》。
王浩信感恩能參與《刑偵日記》承諾fans會繼續努力王浩信感恩有份參與《刑偵日記》。王浩信和惠紅英主演的劇集《刑偵日記》於上周已經大結局,雖然收視未如理 ...




王浩信感恩能參與《刑偵日記》承諾fans會繼續努力

王浩信感恩有份參與《刑偵日記》。

王浩信和惠紅英主演的劇集《刑偵日記》於上周已經大結局,雖然收視未如理想,不過王浩信昨日亦於社交平台出post,即使收視成績未如理想,但仍感恩能參與其中:「之前一直在忙拍《廉政狙擊》未有時間同大家分享關於《刑偵日記》香港已經大結局的答謝!雖然收視唔好,但係我想講我非常之感恩可以參與呢個製作,亦都希望觀眾們可以感受到其實我哋台前幕後都真係好畀心機去做,希望達到突破!我答應大家我會繼續努力,be better version of myself each day! 我們一起加油!」

王浩信表示會繼續努力!
王浩信表示會繼續努力!
fans留言鼓勵。

fans留言鼓勵。



不少網民留言安慰王浩信,他們反而讚好睇,收視成績未能代表什麼:「你做4個人格都超好,你演每個人格都有不同的聲音,感受到了你的用心了,加油!」「很好看,每個演員都好有發揮!收視數字不是最重要的,支持你!」「 收視唔好係因為好多人已經喺網上睇咗。依家網上方便所以好多年輕人都係有時間先自己上網重溫。」

有人讚劇集好睇。

有人讚劇集好睇。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!