掃呢頁CODE去手機

2021年8月6日 星期五

陳穎欣Yanny:BB個爸爸呢?Yanny抱B激動落淚:我唔係癲婆! #Yanny #陳穎欣

女團SuperGirls成員Yanny(陳穎欣)久未露面,今日(6日)卻在社交網上載一段抱B的短片,母愛洋溢於臉,見她並感動得流下眼淚,隊友Chero ...






女團Super Girls成員Yanny(陳穎欣)久未露面,今日(6日)卻在社交網上載一段抱B的短片,母愛洋溢於臉,見她並感動得流下眼淚,隊友Cheronna(吳嘉禧)立即上前為她拭淚,不少網友留言恭喜。她發文解釋手上的小朋友是好友余香凝(Jennifer)的女兒而已,表示:「好多人同我講,叫我唔好喊。叫我快啲生一個,或者就快到我。唔係呀,真係唔係呀,我唔係癲婆,我唔係想搶走Jennifer個BB。當時嘅我大概係因為我抱住LamLam la,佢好乖咁望住我,咁我咪望番住佢囉,佢好細粒喺我懷中,我真係覺得佢好珍貴,又覺得一個生命嚟到呢個世界好奇妙。大家等咗10個月,終於見到佢出嚟,總之嗰一刻有好多諗法,令我覺得好感動。就忍唔住好想喊。」


Yanny亦分享過往的湊小朋友經驗,表示:「之前我抱BB嘅經驗係相當激情,一係喺我大髀跳足10幾分鐘,一係一抱佢就喊到黐咗線,或者係我身上面瀨尿,所以今次對於我來講係一個好特別嘅體驗。BB呀BB,我知道一定會有好多人愛你,希望你健康平安,唔再怕打雷。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!