掃呢頁CODE去手機

2021年8月6日 星期五

孫慧雪:孫慧雪做女一賺錢少過KOL:想有個機會演出! #孫慧雪

藝人孫慧雪(雪雪)與陳國峰以主角身份現身電影的開鏡拜神儀式,兩人表示今次首度合作拍戲,國峰大讚對方:「佢好錫我,畀我好多正能量,因為我好緊張,我係第一 ...






藝人孫慧雪(雪雪)與陳國峰以主角身份現身電影的開鏡拜神儀式,兩人表示今次首度合作拍戲,國峰大讚對方:「佢好錫我,畀我好多正能量,因為我好緊張,我係第一次拍電影,佢叫我唔使緊張,佢畀到信心我又好人又細心又靚女。」雪雪就自認是對方粉絲:「佢之前開演唱會,我有去睇,平時見佢好不修邊幅,嗰日打扮過好靚仔,所以佢做男主角好掂,佢係最好。」


她稱以往大多飾演蠢女人角色,今次角色就比較反叛:「我覺得好正,因為平時唔會敢做,有一場戲我用煙頭辣人。」國峰指角色跟自己相似,年輕時不務正業,直至遇到對的人才改變:「現實中呢個人就係我太太。」


今次是雪雪首當電影女主角,她稱戲中不乏感人場面,看劇本時都眼濕濕,自言會努力畀心機做好,問到片酬是否滿意?她坦言:「當然唔夠我做KOL搵得多,但做演員唔同,唔可以用來錢去講,係想有個機會演出,我冇試過做女主角,所以會好珍惜呢個機會,其實我都好驚好大壓力,老公知我緊張今日特別車我過嚟,又畀個擁抱我,疫情下有工開好感恩,之前有幾部電影最後都開唔成。」國峰亦認同表示不問酬勞,只要有演出機會,又指太太也有擁抱及錫錫來鼓勵他。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!