掃呢頁CODE去手機

2021年8月6日 星期五

李佳芯:李佳芯重提「鹹濕」床戲 陸永畀江欣燕啜頸! #李佳芯 #江欣燕 #陸永

視后李佳芯(Ali)與陸永、馮盈盈、簡淑兒、麥美恩等,今日(6日)現身電視城為熱播劇《智能愛人》造勢,席間眾人大玩測謊遊戲,江欣燕被問到跟陸永拍親熱戲 ...






視后李佳芯(Ali)與陸永、馮盈盈、簡淑兒、麥美恩等,今日(6日)現身電視城為熱播劇《智能愛人》造勢,席間眾人大玩測謊遊戲,江欣燕被問到跟陸永拍親熱戲時可有心跳加速?她笑言只記得當時要錫對方條頸,覺得又鹹又濕:「咁嗰時夏天嘛!流汗就咁。」然後再即場「案件重演」,陸永自動拉低件衫埋位,江欣燕就作狀錫落去,笑爆全場!


最肉搏場口


活動後Ali跟陸永受訪,重提「又鹹又濕」一事時,陸永說:「嗰時大熱天時着長袖衫拍,梗係濕晒!」續笑言大家都羨慕他拍此劇好有艷福,諗深一層的確如此,最肉搏的場口就是跟江欣燕上演床戲:「好大心理關口㗎⋯係講對江欣燕嚟講!」Ali醒目追問:「咁鹹呢?」陸永再笑說:「呢場床戲係喺海邊、遊艇入面張梳化上面『吸啜』,個故事設定幾好嘅,江欣燕覺得我個樣太差,淨係鍾意我條頸,所以就擰轉我塊面,係咁錫我條頸!」Ali聞言笑到收唔到聲,話要等播出時慢慢「品嘗」。


有小朋友扮Ali


新劇播出數天,他們表示都有捧場,其中陸永指兩個囡囡終於知道他有份演出,又大爆她們扮Ali劇中「阿寶」大肚:「因為佢哋睇完奧運直落睇劇,用Cushion塞落肚扮大肚,然後學埋台詞同我講『有心、有心』。(你可以當佢哋機械人?)又唔係!係佢哋當我機械人使我做嘢!(佢哋有冇學Ali喺街市嗰幕嘟嘟聲爆粗?)佢哋冇睇嗰集。(對你做戲有咩評價?)冇,佢哋淨係鍾意阿寶。」Ali開心謂知道有小朋友扮演她覺得好得意,證明劇集富娛樂性。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!