掃呢頁CODE去手機

2021年8月3日 星期二

阿女又戀嚟︱林靜莉順便與阿媽鍾慧冰增進感情:我係無安全感嘅人 #鍾慧冰

相關閱讀:Lily組︰自選「男友候選人」Joe(左)和父母欽點的AndrewKenji的才藝表演竟選擇「剝蝦」。Jeannie組︰家長欽點的「男友候選 ...




相關閱讀:

Lily組︰自選「男友候選人」Joe(左)和父母欽點的Andrew


Kenji的才藝表演竟選擇「剝蝦」。


Jeannie組︰家長欽點的「男友候選人」Ringo( 上)與自選的Eddie


Coco組︰ 家長欽點的「男友候選人」Sunson(左)自選的Indome


Cathy組︰自選的「男友候選人」Catry(左)和家長欽點的Kenji


媚姨阿女Cathy睇到皺眉。


媚姨阿女Cathy「男友候選人」Kenji。


媚姨


雖然今次是「戀愛真人騷」,但Jeannie獲得的並不只有戀愛經驗,同時亦增進了母女關係:「比起對男仔睇法,我覺得更有得著係阿媽知道我係個無安全感嘅人,而我都知我媽好愛我。最深刻嗰句係阿媽話:『唔使驚我,你咩都可以同我講』, 因為我以前係好驚同媽講好deep嘅嘢,同埋經過呢次,我覺得我真係視媽咪係我嘅學習對象,覺得佢好叻好Presentable!」

點擊圖輯睇Jeannie靚相!

Jeannie (林靜莉)


莉莉菇是香港開電視藝員,擔任《30分鐘大放餸》及《細路開電視》主持(IG/@jeannie_lam_)


莉莉菇英文名叫Jeannie。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇真名林靜莉。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇真名林靜莉。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇是香港開電視藝員,擔任《30分鐘大放餸》及《細路開電視》主持(IG/@jeannie_lam_)


鍾慧冰(冰姐)為女兒揀對象


莉莉菇真名林靜莉。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇媽媽是鍾慧冰。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇媽媽是鍾慧冰。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇媽媽是鍾慧冰。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇英文名叫Jeannie。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇英文名叫Jeannie。(莉莉菇Facebook)


莉莉菇會在香港開電視節目出現。(莉莉菇Facebook)


母親鍾慧冰(冰姐)及女兒Jeannie (林靜莉)


莉莉菇是香港開電視藝員,擔任《30分鐘大放餸》及《細路開電視》主持(IG/@jeannie_lam_)


Jeannie亦因為拍攝《阿女又戀嚟》而大開眼界:「因為我無拍過真人騷!我最開心係我喺呢個節目有成長,最多謝係我Writer!佢陪住我成長,佢知我最憎個啲感動傾計,但佢就偏偏有個環節要我同媽深情對話。」另外,Jeannie亦很感激開電視能夠讓自己參與其它電視台的節目:「我而家全職正職其實係科技網站媒體記者莉莉菇,咁所以開電視都畀好大自由我,我自己都好開心可以喺唔同嘅電視台有唔同發揮 ,不過我最希望嘅都係可以有演戲嘅機會,我自己其實好想做演員㗎!」

同場加映:

點擊圖輯睇Jeannie與Eddie約會片段!











































(IG/@edl6013)


(IG/@edl6013)


(IG/@edl6013)


(IG/@edl6013)


點擊圖輯睇Jeannie與Ringo約會片段!















































(IG/@ringowong22)


(IG/@ringowong22)


(IG/@ringowong22)


(IG/@ringowong22)


(IG/@ringowong22)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!