掃呢頁CODE去手機

2021年8月3日 星期二

何廣沛:何廣沛生日朱晨麗未有表示 要靠另一位朱朱慰藉 #何廣沛 #朱晨麗

藝人何廣沛和朱智賢(朱朱)出席「《食腦喪B》喪·同你玩」活動,獲粉絲到場支持,眾人唱歌玩遊戲。今日(3日)33歲生日的廣沛更獲送上生日蛋糕,粉絲又唱生 ...






藝人何廣沛和朱智賢(朱朱)出席「《食腦喪B》喪·同你玩」活動,獲粉絲到場支持,眾人唱歌玩遊戲。今日(3日)33歲生日的廣沛更獲送上生日蛋糕,粉絲又唱生日歌給他。受訪時問到怎樣慶祝?他表示:「我好開心㗎啦,尋日就係拍劇濕身度過12點,今日有fans,當正自己生日會㗎啦。(私下點慶祝?)冇呀,仲開緊工。」問到緋聞女友朱晨麗可有約他?他即避談,在旁朱智賢笑言:「有我呢個朱朱陪住你先啦。」問到夜晚可是有另一朱朱陪?廣沛笑言:「會同屋企人過,今日有呢個朱朱陪已經好開心滿足,焗住要滿足啦。(咁朱晨麗有咩表示?)咁你要問佢啦。」


講到生日願望,何廣沛說:「希望《食》快啲喺翡翠台度播。(但呢排劇集收視唔好?)希望大家睇完奧運之後就會睇番劇集,到時谷底反彈。」講到無綫奧運主持陳約臨及吳業坤的表現被批,有份主持的朱朱坦言:「圈外朋友都提醒我講嘢小心啲,我都會嘅,所以我都會講少啲錯少啲,費事講賽事騷擾到觀眾,由專家評審就好。」


而見到朱朱左手掌、手㬹及膝蓋受傷,上落台時亦有點吃力,她透露之前跑步受傷:「我論盡,跑步突然整親,成個趴喺地下,擦傷晒同腫,又有少少發炎,要日日洗傷口,其實明明行山難啲我都冇仆,反而跑步唔知點解仆得咁應。」她又笑言當時馬路有很多車因紅綠燈停下:「我唔敢望佢哋,覺得好樣衰,我之後坐喺地下一陣,好彩嗰陣側邊冇其他人。(驚唔驚會畀人影低?)我都想睇吓究竟點解我會仆低。」問到可會叫男友謝東閔幫手照顧?她即謂:「呢啲自己嚟啦,沖涼包保鮮紙,費事整濕傷口。(男友冇幫你包?)我大個女啦,可以自己嚟。(男友幫你沖涼?)我右手仲郁得,可以單手洗頭。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!