掃呢頁CODE去手機

2021年8月26日 星期四

陳積榮女友舉辦展覽宣揚「愛要及時」:希望來賓等同參加我嘅婚禮 #陳積榮

前無綫(TVB)藝人陳積榮(Jeff)去年確診患上第四期肺癌,雖接受不同治療,終因病情每況愈下於今年5月不敵癌魔離世,終年38歲。陳積榮女友Lilli ...




前無綫(TVB)藝人陳積榮(Jeff)去年確診患上第四期肺癌,雖接受不同治療,終因病情每況愈下於今年5月不敵癌魔離世,終年38歲。陳積榮女友Lillian特意舉辦展覽《記住我們、好好說再見》,望透過二人的愛情故事傳遞「愛要及時」的訊息,同時希望可以跟男朋友好好說聲再見。C AllStar成員陳健安(On仔)和梁釗峰(釗峰)也有到場支持Lilian,他們亦為今次的展覽唱出主題曲《記住我們》。

Lilian接受《香港01》訪問時表示今次的展覽是一個婚禮的呈現,最主要的目的是宣揚「愛要及時」:「唔單只係愛情,所以會包括佢同女朋友嘅互動、同屋企人喺醫院最後畫嘅畫,最簡單係希望大家記住我哋,記住Jeff生前最靚一面。希望嚟嘅來賓等同參加緊我嘅婚禮一樣,可以同Jeff Say Bye Bye,亦都係對我嘅祝福。」

她透露是次展覽由Jeff離開一刻開始籌備,共用了三個月時間,她坦言過程百感交集:「開頭一定係唔開心,做做下之後會緩下落嚟,因為知道係一個情感治療。我畫嗰幅畫都畫咗三個月,除咗婚紗,幅畫都係自己同姪仔一齊畫,都係一個好好嘅情感抒發,我唔擅長佢擅長嘅嘢,所以呢個係二合一嘅婚展。」

點擊下圖觀看展品:

畫作。(葉志明攝)


影片。(葉志明攝)


影片介紹。(葉志明攝)


海報。(葉志明攝)


海報。(葉志明攝)


海報。(葉志明攝)


海報。(葉志明攝)


海報。(葉志明攝)


五款海報。(葉志明攝)


生活物品。(葉志明攝)


生活物品。(葉志明攝)


生活物品。(葉志明攝)


畫作。(葉志明攝)


還原家居佈置。(葉志明攝)


相片。(葉志明攝)


相片。(葉志明攝)


設計。(葉志明攝)


擺設。(葉志明攝)


充滿思念。(葉志明攝)


充滿思念。(葉志明攝)


充滿思念。(葉志明攝)


展覽情況。(葉志明攝)


展覽情況。(葉志明攝)


展覽情況。(葉志明攝)


展覽情況。(葉志明攝)


獻唱主題曲的On仔和釗峰均表示非常感動,On仔說是一份很大的心意:「本來係Jeff嘅求婚歌,我哋點樣可以完成佢呢份心意,代替係一定代替唔到。Jeff嘅朋友,亦都係作曲人Samson,畀咗佢哋去旅行拍嘅片我睇,歌詞有提到片入面嘅細節,我睇完加埋佢兩個真實嘅愛情故事,好投入佢哋嘅愛情世界,錄音嘅時候好感動。」釗峰表示透過這首歌、今次的展覽,以及接觸到Jeff身邊的朋友後,更加認識Jeff的為人:「有啲神交嘅感覺,好似真係認識咗咁,一切都係緣份。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!