掃呢頁CODE去手機

2021年8月26日 星期四

感恩每一個曾經傷害自己的人 陳宇琛:呢一行要付出好大嘅努力同堅持 #陳宇琛

陳宇琛表示18年的經歷令他學識自愛、自強。
感恩每一個曾經傷害自己的人陳宇琛:呢一行要付出好大嘅努力同堅持陳宇琛表示18年的經歷令他學識自愛、自強。今年是石修之子陳宇琛(Sam)入行18年,昨日 ...




感恩每一個曾經傷害自己的人 陳宇琛:呢一行要付出好大嘅努力同堅持

陳宇琛表示18年的經歷令他學識自愛、自強。

今年是石修之子陳宇琛(Sam)入行18年,昨日他在IG留言,分享自己這些日子在娛樂圈工作的點滴,不過因為想講的說話實在太多,於是乎Sam分了兩部份去寫!Sam表示當日離開了TVB後,他曾經在中大修讀建築碩士學位,同時間亦在一間建築公司實習,雖然當時讀得輕鬆,不過最滿足的生活,原來是在HKTV的經歷:「係好滿足,係我演藝生涯中,第一次真正得到作為artist需要嘅照顧。見返好多TVB 台前幕後並肩作戰嘅舊同事,亦被安排做男一,一套劇接一套,而第一套劇嘅對手係影帝影后。過到新環境,有監製話喺舊公司好想同我合作,覺得我可造性高。台前幕後都有好多溝通,個感覺係大家都有一團火,想創新同製作高質素嘅節目俾大家睇。因為咁我嘅演技有機會突破!」

但日子只維持了兩年便告終:「我決定要靠自己向外發展,向幕後製作埋手,因為呢一個係我鍾意做戲之外,入行嘅初心。起初係圈內朋友介紹由低做起,慢慢身邊有好多伯樂睇到我嘅潛質,鼓勵我開自己公司 - 製作廣告,event,電影。一開公司就已經接到幾個國際性嘅大型廣告同events,但壓力好大,因為我真係零back up。幾經辛苦終於搵到自己嘅世界,生存嘅空間。」

陳宇琛繼續撰長文分享18年的點滴!
陳宇琛繼續撰長文分享18年的點滴!
近年陳宇琛參與不少幕前的演出。

近年陳宇琛參與不少幕前的演出。



但Sam坦言從未有想過,即使在不同範疇工作,仍然聽到有行家無緣無故話自己本來做電影行業,但無做係因為「你老豆喺呢行」,最後他決定為免因人事複雜而影響了團隊的努力,於是決定付出所有一齊做好project,結果贏盡口碑,直到近年,他又終於可以有機會參與幕前工作:「拍《男排女將》係HKTV拍《四年B班》嘅舊同事推薦我飾演黃金sir呢個角色。我亦好認真去做足功課,感恩大家對黃金sir嘅愛護。開頭有啲緊張,因為好耐無拍劇,希望自己可以發揮得好,可以為團隊同拍檔add value。因為呢幾年幕後嘅工作,自然反應係要照顧大家,所以同台前幕後嘅團隊,尤其係一班年輕人都傾得好投契。」





最後Sam還說:「Life is a marathon, I’m still giving my all to my career and this industry. 感謝大家對我嘅付出,感恩入行18年真心對待我嘅人。曾經傷害過我,當面多次say no 嘅人,我都要多謝佢哋,因為我學識自愛、自強。呢一行嘅路真係非常之難,無論你來自任何嘅背景,成功唔係必然,都要付出好大嘅努力同堅持。You must maintain a very balanced mental state and stay sane. I truly appreciate all the ups and downs in my life. I will keep striving. And may God continue to be my guidance, allowing me to persevere and protect the people I love with His love .」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!