掃呢頁CODE去手機

2021年9月7日 星期二

周揚青:被周揚青迫上節目放閃 30億男友疑嗌分手 #周揚青

台灣舞王羅志祥前女友、內地網紅周揚青撻着身家32億人民幣(約38.5億港元)富二代羅昊,依家就齊齊上真人騷《女兒們的戀愛4》放閃,不過好多網友都話佢哋 ...






台灣舞王羅志祥前女友、內地網紅周揚青撻着身家32億人民幣(約38.5億港元)富二代羅昊,依家就齊齊上真人騷《女兒們的戀愛4》放閃,不過好多網友都話佢哋喺鏡頭前未有如願營造拍拖幸福樣,又有傳二人拍節目到一半會分手,點知,好似真係會發生!


最新一集節目中,周揚青同羅昊大玩啤牌,輸家就要被畫臉懲罰,最後羅昊被惡搞畫到塊面花晒,周揚青就猛話好笑,不過男友就無奈話:「我太難了,我怎麼面對鏡頭?」羅昊仲突然背對周揚青講:「我不想動了,你把燈關了吧,我求你了,我都有點難過了。」忍無可忍嘅羅昊又當場直言:「不要拍了!」搞到周揚青意識到「可能我做了一件很傷害他的事」。


但件事仲未完,羅昊竟然話:「你信不信明天早上你可能聯繫不到我?」結果喺下集預告就提到雙方真係一直冇聯絡,當周揚青發訊息後,對方不讀不回,當晚仲收到對方回覆:「我們兩個可能不適合…」9粒字,疑似攤牌講分手。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!