掃呢頁CODE去手機

2021年9月7日 星期二

專訪│監製編審爆黃翠如為角色減肥令家人擔心:佢阿媽問佢有冇事 #黃翠如

「我同黃翠如講妳要進入角色先要減磅,佢要減到點呢?如果有日妳阿媽或屋企人,覺得妳有問題嘅時候,妳就成功喇....」「林夏薇開工前兩個月已經同老公分房訓 ...




「我同黃翠如講妳要進入角色先要減磅,佢要減到點呢?如果有日妳阿媽或屋企人,覺得妳有問題嘅時候,妳就成功喇....」 「林夏薇開工前兩個月已經同老公分房訓,因為劇中佢嘅角色老公係死咗,佢投入角色嘅程度就係咁樣,佢將生活已經擺咗喺角色入面。」《七公主》監製陳維冠說。 一個要減肥減到家人擔心,另一個要同老公分房訓,單看這兩點以為《七公主》監製陳維冠同編審鄭成武幾戀態,為何要迫到演員去到這地步?原因是兩位有一個想法,希望劇集可以脫離舊有框架,亦想演員可以突破自己。 不過TVB有一班既定觀眾,穩打穩紥保本保收視,《七公主》兩大幕後想「玩嘢」猶如走鋼索,編審鄭成武:「要突破但要攞平衡。」監製陳維冠:「其實我哋做咁耐,有啲(題材)得就未必一定得,唔得就一定唔得㗎喇,喺最艱難嘅時候做最無限嘅嘢。」

《七公主》意念來自《西遊記》

監製陳維冠表示《七公主》意念來自西遊記,他說:「其實《西遊記》入面,取西經唔係最重要,過程令到四人成長,我好鍾意呢個主題,我就將佢變成咗《七公主》,嗰陣我有同上面高層講,如果公司有錢,可以變冰島七公主,歐洲七公主,公司就話做返香港七公主先啦...」陳維冠除了是《七公主》監製,亦是戲劇組製作部經理,憑《衝上雲霄2》《誇世代》奪得兩次〈最佳劇集〉,這樣亮麗的CV,以為TVB會無限「子彈」支持,至少批准拍亞洲七公主,但陳維冠示範了「打工仔」(訪問中他經常自稱打工仔),如何向老闆提出想法,雖然多數被「ban」但至少你提出過。 大公司工作最容易做到「滑牙」,最難是堅持,要實行首先心態最重要,太鑽牛角尖,未做已經「頂唔順」《七公主》監製同編審反而用「玩」的心態,陳維冠說:「我所有嘢都係被安排嘅,天時地利人和係睇運,好多人問收視緊唔緊張?其實我哋最緊張係度劇本同拍攝嗰陣,當完成哂一啲緊張都冇,因為已經交俾個天喇,有咩好緊張?收得公司錢,我係員工梗係要聽話架啦,除非我唔撈架啫,但我又唔會,咁先有得繼續玩。」

揻甩高ling 性感形象

監製為黃翠如演技平反

當黃翠如一張白紙再調教

演員兩個月前排戲

拍戲係一個減分遊戲


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!