掃呢頁CODE去手機

2021年9月7日 星期二

曾志偉:請張學友做港姐表演嘉賓 曾志偉唔怕打風影響決賽 #張學友 #曾志偉 #港姐

無綫副總經理曾志偉今日(7日)出席《2021香港小姐競選決賽》記者會,今年港姐決賽舞台以古文明建築為藍本,一廠將打造成金光燦爛的「天使之城」,戶外停車 ...






無綫副總經理曾志偉今日(7日)出席《2021香港小姐競選決賽》記者會,今年港姐決賽舞台以古文明建築為藍本,一廠將打造成金光燦爛的「天使之城」,戶外停車場更搭建成巨型的三角宮殿由「歌神」張學友表演,但決賽夜有可能遇上颱風,他說:「已經做咗兩、三手準備,戶外部分係張學友表演,所以聽日開始會陸續錄影定先,如果打風就會播片,唔打風就繼續現場進行。(你親自邀請張學友?)我第一日返工佢打嚟恭喜我,問我有啲咩要幫手,我話有需要再搵佢,今次搵佢之前已經構思咗,佢好快就答應,佢話你哋都諗好晒,唔係求其搵佢嘅。」


講到C君升任J2創意總監,他說:「其實冇乜大不了,我哋都請咗好多人,佢本身都係一個度橋嘅人,嚟緊J2會有好多調動,要有多啲新野,佢一向都係諗埋啲奇奇怪怪嘅嘢。(唔畀佢做幕前?)唔會,冇叫佢唔做幕前,佢搵唔夠就會出返嚟㗎啦。(拆散左農夫?)唔會,其實都想搵埋陸永,識咗佢好耐都好欣賞佢。」


講到《#後生仔傾吓偈》完結是否他的決定,他說:「點講都冇乜所謂,同監製傾過,其實同《流行經典50年》一樣有好多觀眾睇,但係都覺得要停一停,啲人話停晒啲飲食節目,唔係,依家有《煮戰》,只係想用唔同模式出現,有啲舊嘅模式大家睇得太耐,有需要轉一轉。好似《#後生仔》做咗800幾集,咩話題都講得七七八八,所以應該用唔同嘅模式去做,同埋班人都成熟咗,依家都入咗唔同節目,C君都同佢哋見緊面。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!