掃呢頁CODE去手機

2021年9月23日 星期四

林作:收到鍾培生百萬支票!林作冇睇過疑似裕美不雅片 #林作 #裕美 #鍾培生

藝人裕美與男友林作今晚(22日)接受直播訪問,林作表示已收到鍾培生給他的1百萬支票,作為日前拳賽出場費,他直言:「期票嚟,要明日(23日)先收到錢。( ...






藝人裕美與男友林作今晚(22日)接受直播訪問,林作表示已收到鍾培生給他的1百萬支票,作為日前拳賽出場費,他直言:「期票嚟,要明日(23日)先收到錢。(驚唔驚兌現唔到?)相信唔會嘅,鍾生(鍾培生)咁有錢,期票都係有錢人要調啲資金返嚟啫。」


問到打算如何使用,林作表示會請裕美食飯,或者儲起來買保險:「當然第一時間緊去影相出Post啦。」裕美即說:「一直都知佢孤寒,呢排仲要我車出車入,油錢都蝕埋。」記者笑問她為何肯「跟」林作拍拖,林作即獻媚說:「唔係佢跟我,係我跟佢,佢好旺夫,搵錢多過我,總之物質完全唔缺乏。」


唔介意再上擂台


林作又指如果價錢合適的話,不介意再上擂台打比拳:「都係做生意啫。(有人贊助裕美打你呢?)價錢合適嘅話,跪喺度畀佢打都冇所謂。」談到傷勢,他說:「大致上都唔痛,所以冇諗過睇醫生,由佢自己好番啦。」裕美指男友唇傷極速痊愈,令她有點意外,記者打趣問是否擔心冇得咀嘴?裕美笑言:「不嬲都冇,對佢冇乜興趣!」


談到裕美被指拍下不雅片,二人表示至今仍未睇過短片,裕美說:「我冇拍過呢啲片,不過好奇怪嘅係喺佢(林作)上台幾個鐘之前,我先知有件咁嘅事,時間上嘅配合好詭異,令我覺得有人搞事。我同記者講笑話,身材豐滿先好話嗰個係我。」林作則指以往自己經常與舊愛「自拍」,但當記者再追問,他即改口供:「講笑啫,我冇拍呢啲嘢。(點解唔睇條片?疑似裕美喎。)同佢相處耐咗,成日有得睇(裕美),冇興趣。」


至於有指違規直播拳賽的保險經紀是其下屬,林作說:「鍾培生同我下屬係識嘅,佢哋無論金錢或肉體上嘅賠償,相信都已經私了,真係唔關我事。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!