掃呢頁CODE去手機

2021年9月23日 星期四

陳自瑤:傳受婚姻壓力爆煲求醫 陳自瑤:我冇事! #陳自瑤

藝人陳自瑤(Yoyo)今日(23日)為熱播劇《把關者們》宣傳,有指她疑因婚姻壓力爆煲搞到情緒崩潰,之後愁爆到自然療法醫療中心求醫,Yoyo直指此說法好 ...






藝人陳自瑤(Yoyo)今日(23日)為熱播劇《把關者們》宣傳,有指她疑因婚姻壓力爆煲搞到情緒崩潰,之後愁爆到自然療法醫療中心求醫,Yoyo直指此說法好好笑,又澄清沒有情緒崩潰:「寫到咁大!我好好,多謝大家關心!」她解釋中心是朋友開設,當日只是快閃攞嘢,但她承認有接受「髗骶骨治療」,不過並非如報道所說的治療心理及情緒病:「間中心我去咗好多年,身邊嘅朋友都知我好注重養生,做治療係養生、美顏,係保養功效,唔係報道寫到要求助!(嚇親身邊人?)係呀,個個都關心我有冇事,我冇事!」


Yoyo表示報道中有張她講電話相,就被寫是一臉愁容找朋友傾訴:「講親電話就係咁?嗰陣我係問緊朋友邊度買生日蛋糕,當日有朋友生日。(以後笑住講電話?)咁樣好難喎!哈哈!佢哋應該影咗100張相,然後揀咗呢張相,或者我盡量24小時都笑住講電話亦有張相係幾個月前同經理人食Tea,又講我搵朋友傾訴,我真係冇事,多謝大家關心!」她打趣說自己近日經常出席活動,如果情緒嚴重都會「現形」:「我似有問題咩?(唔知你係咪對人歡笑背人愁。)我狀態咁好,就係好好嘅回應!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!