掃呢頁CODE去手機

2021年9月23日 星期四

陳家樂:馬思惠好腳頭一擊即中 陳家樂中六合彩分甘同味 #陳家樂

男神陳家樂近日忙於拍攝英皇電影《分手專家》,與台前幕後包括女主角曾樂彤及馬思惠約20人,夾280元買中秋六合彩金多寶,覬覦8,500萬彩金,雖然最終刀 ...






男神陳家樂近日忙於拍攝英皇電影《分手專家》,與台前幕後包括女主角曾樂彤及馬思惠約20人,夾280元買中秋六合彩金多寶,覬覦8,500萬彩金,雖然最終刀仔鋸不了大樹,但總算鋸得了樹枝,獲派彩4,480元,總算「攞頭彩」,教他們興奮不已。


談到今次中獎,陳家樂說:「我夾咗50蚊,聽講依家每人分到200幾,大家都冇諗住分錢,會將啲獎金用嚟食餐勁嘅,等大家都分享到呢份好運!」他還打趣自己也不知中獎:「嗰日收工,導演葉念琛發起話不如夾錢買六合彩,我叫助手幫我放低幾十蚊,之後聽到你(記者)講我就去了解,點知真係中咗。(好有運?)其實我掹車邊啫,聽講葉導好有計,經常中馬同波膽。」


馬思惠一擊即中


至於曾樂彤則表示自己有負責提供號碼:「畀咗個咁囉,都係導演好意頭,帶旺個劇組,希望電影上映時能夠票房大賣」而來自廣州的馬思惠坦言人生首次買六合彩:「好開心,覺得好幸運,第一次買,所以完全唔知發生咩事,係導演話全Team人夾,師兄(家樂)仲同我講,話第一次買六合彩要講個號碼出嚟。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!