掃呢頁CODE去手機

2021年9月23日 星期四

陳家樂:陳家樂中六合彩要倒貼萬歲 點解提到連詩雅就面紅? #連詩雅 #陳家樂

藝人陳家樂、袁偉豪、黃智雯、陳自瑤、劉佩玥、劉穎鏇等,今日(23日)現身電視城為熱播劇《把關者們》造勢。家樂與黃智雯一同受訪,先講到陳家樂鴻運當頭,近 ...






藝人陳家樂、袁偉豪、黃智雯、陳自瑤、劉佩玥、劉穎鏇等,今日(23日)現身電視城為熱播劇《把關者們》造勢。家樂與黃智雯一同受訪,先講到陳家樂鴻運當頭,近日與電影《分手專家》台前幕後夾份買六合彩獲派彩4,480元,他笑嘲幸好沒有「搭沉船」,原定拎獎金食餐好,豈料最後發現要倒貼:「同導演葉念琛每人貼1、2千蚊萬歲,其實今次中獎都係叨佢嘅光,佢買咩都中!(你有冇橫財運?)六合彩冇,但之前公司抽獎試過2年中大獎,一次係大電視、一次係現金。」


記者打趣笑指家樂事業、愛情、財運都得意,他謙虛接受說:「努力中、努力中!」提到女友連詩雅(Shiga)日前宣傳新歌時自爆曾患情緒病,靠做運動康復,而剛巧家樂每次被影到跟女友拍拖都是做運動,他面紅笑說:「係各自做運動,我平時做Gym多嘅。(之前你哋一齊去滑水喎。)玩吓啫,唔算運動,唔好問呢啲講到我好尷尬,哈哈!」平時有做其他運動?他說:「畀人影過就冇得否認,唔講太多(之後約多啲?)咁一齊玩係開心嘅。」


黃智雯幾時結婚?


家樂為救自保,化身記者抵死「拷問」黃智雯何時結婚,對答經驗十足的黃智雯,即以劇中會跟袁偉豪結婚作回應,誰知家樂繼續追問對方現實中幾時結婚,會跟劇情一樣搞大龍鳳?黃智雯惟有焗答一向有結婚計劃:「唔會同劇一樣,會重新諗過,一係你(家樂)幫我諗吓,你咁多計。(今年結婚?)得番3個月咋,下年、下下年?都唔知,11月我又要開新劇。」家樂搞笑插嘴說:「袁偉豪都係邊拍劇邊結婚。」黃智雯說:「點同呢!女仔要靚、準備好心情嘛!」


對有網民指黃智雯經常做Madam角色,成無綫御用Madam,她說:「好人難做呀!好多時啲正經、正氣角色都係難做啲,等緊啲奸角,例如係瘋婦咁,嚟緊新劇我個角色係一反常態!」另外,亦有指王敏奕搶她女一戲份,黃智雯聞言表示不覺得:「套劇分拆幾個故事幾特別,係Team Work。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!