掃呢頁CODE去手機

2021年10月10日 星期日

梅艷芳:吳麗珠爆親眼目擊梅艷芳遇襲:佢唔係被摑,係被質一拳! #吳麗珠 #梅艷芳

前藝人吳麗珠(珠女)接受電台主持人車淑梅訪問,當年她在《歡樂今宵》模仿明星名人出神入化,包括鄺美雲、葉子楣、白雪仙等,問到如果再見到她們,可有尷尬時, ...






前藝人吳麗珠(珠女)接受電台主持人車淑梅訪問,當年她在《歡樂今宵》模仿明星名人出神入化,包括鄺美雲、葉子楣、白雪仙等,問到如果再見到她們,可有尷尬時,她說:「冇,Cally(鄺美雲)仲話:『扮得我幾靚吖』。有一次,我轉咗做地產,帶客去淺水灣睇樓,原來業主係B哥(鍾鎮濤)同前B嫂。之前我哋係通電話(聯絡)嘅,我諗佢冇預料到我係Agent,我都冇諗過業主喺佢!我最記得嗰一次,見到佢心裏面好尷尬,可能我心有屎!哈哈!」


明天(10日)是已故巨星梅艷芳(阿梅)58歲的生忌,她憶述最難忘是1992年5月初那個晚上:「我同兩位女藝人照常喺《歡樂今宵》收工後,去咗九龍塘嗰間卡拉OK玩,諗唔到竟遇上阿梅被人掌摑嘅事。其實佢係畀人『質』咗一拳,我親眼見到,佢當時係由其他房間走入嚟坐低,我哋坐喺附近,嗰個人由另外一間房走入嚟,好似話阿梅唔畀面,我當時都唔知發生咩事,我哋驚到叫走,我冇叫阿梅一齊走,因為我見好似有人幫佢解決同面對。事出突然,我驚到開車都腳軟。後來,九龍城差館叫我哋去落口供,我真係好擔心阿梅。」


她續說難忘梅艷芳的豪情:「再見番阿梅時我冇再提起,知道佢去咗泰國一排,再出返嚟,應該已經係解決咗,阿梅真係好好人,佢好豪情,平易近人,冇扮嘢。佢企係台上,誰可匹敵!我聽過羅君左講,佢有事時阿梅就送咗一張冇銀碼嘅支票畀佢。我好佩服阿梅,佢嘅離開都有好多延續,佢嘅慈善、佢嘅故事,由4歲一個歌女變成一個搞慈善活動咁成功嘅人,佢冇白活到。我正在向佢學習,我唔想做廢人,睜大眼等夜晚,拜拜咗問我一生做過乜?我乜都冇做過,我唔想囉!」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!