掃呢頁CODE去手機

2021年10月10日 星期日

衞世輝:衞世輝出殯︱安德尊讚好人 發台瘟獲包容 #衞世輝 #安德尊

無綫電視非戲劇節目監製及經理衞世輝9月17日因心臟病發猝逝,終年62歲。其家屬昨日(9日)於紅磡香港殯儀館以道教儀式為他設靈,今日(10日)上午10時 ...






無綫電視非戲劇節目監製及經理衞世輝9月17日因心臟病發猝逝,終年62歲。其家屬昨日(9日)於紅磡香港殯儀館以道教儀式為他設靈,今日(10日)上午10時出殯。他多位生前好友一早前來送別,當中包括何麗全、曾醒明、陳永孫、徐正康、堂弟衞志豪及安德尊等。


安德尊對衞離世表示非常不捨:「識佢好多年,佢好錫大家,尤其我剛入TVB嗰陣好幫我,有時冇嘢做同佢講佢會幫你諗嘢做。(有乜難忘事?)同佢係好好朋友,我成日整蠱佢,有時我發台瘟佢都好包容我,佢離開真係好唔捨得,佢咁年輕仲有好多嘢可以做,希望佢太太節哀,最難過係佢太太。(會唔會令你覺得更珍惜身邊人?)我一向都好珍惜大家,希望大家開開心心,放開心情去享受每一日人生。」


大殮儀式於早上11時進行,由胞弟手持遺照及遺孀陪同,乘靈車移送遺體往歌連臣角火葬場火化。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!