掃呢頁CODE去手機

2021年10月10日 星期日

張立基:被前度呃咗2百萬!張立基受情傷抑鬱:諗住死咗就算 #張立基

舞蹈員出身的張立基近日被指跟人氣偶像AnsonLo撞樣成為熱話,更獲邀復出扮AnsonLo拍攝串流平台的廣告,他接受電台訪問時,坦言1995年約滿唱片 ...






舞蹈員出身的張立基近日被指跟人氣偶像Anson Lo撞樣成為熱話,更獲邀復出扮Anson Lo拍攝串流平台的廣告,他接受電台訪問時,坦言1995年約滿唱片公司EMI後事業停頓有多重原因,而自殺不遂後避世十多年更跟情傷有莫大關連。


他說:「感情係影響我事業!認識嗰位女友嗰陣,我一直忙於飛去台灣宣傳,到返港時有好多拗撬,因為佢會好似老千一樣叫我投資佢家族嘅假公司,嗰陣損失約2百萬。其實錢銀唔及感情對我重要,因為從小到大家人唔太理我,我一直好渴望有個女朋友可以照顧我,令我對佢投入咗全部感情,但最後佢除咗呃我啲錢,亦離間咗我同父母嘅關係,係好Hurt、好痛苦,變咗有啲抑鬱,嗰陣諗住死咗就算!但最終死唔去。」


隱居深圳超過13年


自殺不遂後,他選擇隱居深圳超過13年:「留喺香港就要面對媒體誇大,我吐冤屈氣,就會形容我語無倫次,我講我自殺,又有人話我黐線、係咪傻㗎?那時身邊人、家人都體諒唔到你、自己喺度鑽牛角尖,自殺又死唔去,我覺得係唔可以再Stay喺香港。」


怕女仔太聰明


張立基及後返港,是為了照顧患重病的母親,繼而認識同是歌手出身的現任「基嫂」Fiona,他說:「我返香港照顧媽咪時,抑鬱好咗7成,最初都會怕咗拍拖。其實我所有嘅戀情,都係女仔追求我多啲,Fiona好大方唔拘謹,我亦鍾意佢唔太精明,我唔係話『基嫂』蠢,但我係怕咗女仔太聰明。最主要佢畀我感覺能夠同我共患難,可以大家快樂度過餘生。」至於拍拖13、14年也沒跟女友註冊結婚,他說:「註冊只係一般人思想,如果兩個人相愛,會唔會因為冇咗一紙婚書而唔同對方喺埋一齊?喺我立場,鍾意大家就足夠。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!