掃呢頁CODE去手機

2021年10月10日 星期日

炎明熹返學同時兼顧拍劇:試過喺片場做功課,溫完書睇劇本 #炎明熹

炎明熹(Gigi):「辛苦係辛苦,但係都開心,因為可以吸取一啲平時學唔到嘅經驗,同唱歌唔一樣,但係又可以套用返喺唱歌。」她表示,因為是第一次拍劇,所以 ...






炎明熹(Gigi):「辛苦係辛苦,但係都開心,因為可以吸取一啲平時學唔到嘅經驗,同唱歌唔一樣,但係又可以套用返喺唱歌。」她表示,因為是第一次拍劇,所以工作人員也十分照顧他們:「拍咗兩日,未有突發事情發生。如果話最大嘅突發事情就係有颱風,所以都取消咗(拍攝)。」

Gigi現時星期一至五上學,星期六、日就要拍劇或唱歌,不過她自言辛苦歸辛苦,卻十分享受,她說:「有工作做係一年好事,同埋我想挑戰自己極限去到邊。OK㗎,如果頂唔順我會出聲。我會盡量喺壓力之中放鬆一下自己。」

忙碌到什麼程度?她透露自己試過在片場做功課、溫書:「有試過喺片場做功課,但因為係我唔記得咗有呢份功課(先拎去片場做),溫書就攞返屋企溫,或者任何地方都溫吓,譬如劇本記到少少,我就去溫書,溫完書劇本又開始唔記得,我就睇劇本。」不怕影響學業?她回答:「始終都有少少,但係老師們都好體諒。」她透露,老師、同學們甚至校長曾合寫過一張心意卡替她加油,讓她感覺很窩心。

炎明熹出席TVB節目《善心滿載仁愛堂》。(周倪瑩攝)


炎明熹出席TVB節目《善心滿載仁愛堂》。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)唱新歌《真話的清高》。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)唱新歌《真話的清高》。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)唱新歌《真話的清高》。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)好可愛。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)好可愛。(周倪瑩攝)


炎明熹(Gigi)好可愛。(周倪瑩攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!