掃呢頁CODE去手機

2021年10月13日 星期三

錢嘉樂:紀錄片首映 錢嘉樂冇票房壓力感恩眾大哥畀面 #錢嘉樂

將眾多特技人背後辛酸及拚命故事,集結成紀錄電影的《龍虎武師》今晚(12日)舉行首映,多位業界演員雲集。監製之一的錢嘉樂坦言對票房數字並沒有壓力,他説: ...






將眾多特技人背後辛酸及拚命故事,集結成紀錄電影的《龍虎武師》今晚(12日)舉行首映,多位業界演員雲集。監製之一的錢嘉樂坦言對票房數字並沒有壓力,他説:「本身一位內地製作人想以龍虎武師作題材拍電影,咁我提議不如用紀錄片形式拍,因為唔係用商業形式去拍,所以好多大哥都肯出嚟,好多謝導演同埋咁多位大哥肯出嚟幫我完成呢個夢,好難得咁齊整。(但欠缺咗成龍?)其實佢親自拍咗條片畀我哋,但因涉及好複雜嘅肖像權問題,所以忍痛要剪走晒。」


他説也花了不少時間用於邀請方面:「多數都係我親自邀請,好似程小東佢未出過嚟做呢類嘢,都同佢傾咗成個鐘電話。」問他做武師多年有否周身傷患,他打趣說:「如果做到我哋呢個年紀都冇傷嘅話,即係話佢後生嗰陣『吞Pop』啦,哈哈!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!