掃呢頁CODE去手機

2021年10月7日 星期四

張慧儀:仔仔奇迹康復 張慧儀:想佢知道要感恩 #張慧儀

張慧儀早前出任關注兒童心臟病基金會的聯席主席,呼籲外界多關注病童,並表示將舉行慈善相展,透過多個故事主角的人像攝影,由「懷孕」到「長大成人」,呈現病童 ...






張慧儀早前出任關注兒童心臟病基金會的聯席主席,呼籲外界多關注病童,並表示將舉行慈善相展,透過多個故事主角的人像攝影,由「懷孕」到「長大成人」,呈現病童的成長經歷、心路歷程、內心矛盾。


當中更會展出她與愛兒Hanson的相片,母子情深非常溫馨:「其實阿仔都有少少怕醜嘅,所以叫佢入行拍嘢就唔好搞喇,但係呢次係慈善活動,我咪諗吓計仔氹佢亮相囉!其實可以母子檔做善事真係好特別,平時都冇咩機會咁影相,今次有著名攝影師操刀,慳番啲攝影費。」


慧儀榮升主席,笑言會與囝囝齊做義工可增進母子感情:「其實仔仔手術後,係奇迹康復得好,所以我都想佢知道要感恩,為社會付出,有機會都想一齊做義工,其實呢啲係『身教』。」受疫情影響,她坦言工作受影響,要深思熟慮才可接工作:「之前有人邀請我返內地拍劇,但來回隔離成個月,真係要諗掂阿仔邊個照顧呢?點知佢同我講『媽咪你放心去啦,我大個喇!』,我當吓都呆一呆,望真啲佢真係成熟咗,依家先放膽接工作。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!