掃呢頁CODE去手機

2021年10月6日 星期三

馬德鐘:馬德鐘新劇做番G4 唔知李佳芯係咪做Hugo阿媽 #李佳芯 #馬德鐘

藝人馬德鐘出席劇集《我家無難事》宣傳活動,對於被網民讚演出有喜感,他開心大家喜歡,亦認為演喜劇和演紀律部隊有不同難度:「演喜劇要靠現場感覺同演員擦出嘅 ...






藝人馬德鐘出席劇集《我家無難事》宣傳活動,對於被網民讚演出有喜感,他開心大家喜歡,亦認為演喜劇和演紀律部隊有不同難度:「演喜劇要靠現場感覺同演員擦出嘅火花,演紀律部隊就要做好多事前功夫,例如操肌,好似我依家都要努力為新劇操練。」但他就自爆操練時不小心拉傷肩膀,現時要針灸,故今日都玩不到攀石。


他透露新劇做番G4,問到可用除衫?他笑言:「唔使,身形唔使太誇張,只係畀人精神同有安全感就得。」問到新劇可就是指他與李佳芯合作的《有種好男人》,而對方更要飾演《聲夢傳奇》學員Hugo的媽媽?他就表示:「其實唔知有咩演員,淨係接到任務要開新戲,要做G4,所以就要操練,入面有咩演員同個故事我都未知。(話佢做阿媽?)我未知演員,未正式開會傾。」


而講到兒子馬在驤亦有客串《我》,問到之後可還會再父子檔拍劇?他表示:「暫時唔會,因為學期尾,都要趕功課。(畀佢表現幾多分?)第一次新人嚟講50分啦,啱啱合格,當然仲有好多缺點,同好多進步空間,但係好好嘅體驗,睇吓佢之後嘅路向係啲咩,如果想喺娛樂圈要進步多啲。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!