掃呢頁CODE去手機

2021年10月6日 星期三

MIRROR:同女友講心唔講金 Ian大半年出一次糧慳住使 #MIRROR

人氣男團成員MIRROR成員Ian(陳卓賢)到中環出席珠寶品牌活動,獲大批粉絲到場支持,一身黑色西裝型爆登場的他,戴上近40萬首飾,粉絲即瘋狂尖叫!問 ...






人氣男團成員MIRROR成員Ian(陳卓賢)到中環出席珠寶品牌活動,獲大批粉絲到場支持,一身黑色西裝型爆登場的他,戴上近40萬首飾,粉絲即瘋狂尖叫!問到今次出席活動酬勞可有加碼?他笑言:「其實我都唔清楚,因為都係交畀公司決定,如果快啲出糧就好,講笑啫。(對上一次幾時出?)今年年頭。(夠唔夠用?)所以要慳啲使,好彩平時冇乜大使費,最大開支都係用喺屋企,例如送禮物畀屋企人或裝修。(拍拖大唔大使費?)又唔會,都係食飯為主。」


講到女友盧慧敏昨日(5日)生日,問到怎樣慶祝?他笑言:「都係簡單為主,有送心意、祝福。(即係冇禮物?)有禮物嘅,心意啦,物質生活唔重要,衣食住行應付到就得。(佢都接受?)ok,我哋講求心靈上嘅。」


而講到近日有Rapper出歌狂踩MIRROR,如只賣樣冇實力,他就謂:「我有聽過朋友講,音樂係好自由去表達意見嘅渠道。(佢覺得有成員只靠樣冇實力? )首先我都多謝佢覺得部分成員靚仔,除咗表面上靚仔,私下佢哋都付出好多努力,我哋私下都有上堂學唱歌,希望可以畀大家睇得出我哋努力過。」他又坦言不會為此感到嬲,因每人可以表達意見,亦沒想過要平反。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!