掃呢頁CODE去手機

2021年11月19日 星期五

台慶2021:台慶︱波波成無綫「咪霸」 谷「駱駝峰」震撼紅地氈 #台慶 #波波

《萬千星輝賀台慶》今晚(19日)於電視城舉行,全台藝員總動員晒冷為無綫賀壽,一眾花旦於紅地氈上爭妍鬥麗,一眾90後小花更谷到盡搶Fo,當中波波(黃婧靈 ...






《萬千星輝賀台慶》今晚(19日)於電視城舉行,全台藝員總動員晒冷為無綫賀壽,一眾花旦於紅地氈上爭妍鬥麗,一眾90後小花更谷到盡搶Fo,當中波波(黃婧靈)、葉蒨文和劉穎鏇最為搶鏡,實行來個萬千「升咪」賀台慶!


36E波波絕不欺場,成為無綫「咪霸」谷「駱駝峰」谷到上頸,事業線目測尺幾長,現場所見更為震撼!她指自己為了「靚靚」才這樣穿,更腳踏一呎高跟鞋令自己高一些,由於條裙頗窄,步行時一步一驚心,問她「夾胸」亮相,「咪咪」會否很辛苦?她謂:「辛苦都冇法,但佢哋(指咪咪)好安全!(咪咪好Big?)冇辦法,平時我唔會咁着,台慶就隆重啲同少布啲,因為想增高,着咗12吋高踭鞋,但個款唔靚,所以要搵條拖尾長裙遮住。」


另一小花葉蒨文則谷出「八字胸」,米白色吊帶超低胸晚裝登場,下身玩高衩透視,一個華麗轉身,再來多個大露背,認真煞食!她受訪時透露已做足安全措施,全身也黐好膠紙:「我唔係刻意行性感,只係每年台慶、生日大日子都會扮靚,今晚我有跳舞表演,服飾深色啲,所以紅地氈就揀米白色。(今次咁性感眼前一亮,之後多啲咁着?)我話晒都係《愛.回家之開心速遞》成員,平時少機會着呢啲衫。(有冇特料『加材』令身材豐滿啲?)唔容許,因為件晚裝剪裁係咁。(即係真材實料?)都可以咁講嘅。」


至於劉穎鏇成功減磅後更添自信,穿上一條類似拉丁舞衣的銀色吊帶晚裝亮相,既露事業線又露纖腰,非常吸睛。她透露一身打扮由設計師度身訂造:「佢見我有做開健身,所以畀機會我露吓腰,其實當日見到條裙都好驚訝,心諗好似幾暴露,不過係設計師要求,依家算係我人生最弗時期,所以想騷吓,條裙又靚又安全,所以都唔擔心。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!