掃呢頁CODE去手機

2021年11月19日 星期五

余思霆:余思霆終於返香港 酒店隔離做小勞作打發時間 #余思霆

之前一直在台灣工作的前華姐冠軍余思霆,日前被男友朱敏瀚大爆原來已秘密返港,依家接受隔離中,所以余思霆順勢喺社交平台公布:「對!我回香港啦!本來想低調的 ...




之前一直在台灣工作的前華姐冠軍余思霆,日前被男友朱敏瀚大爆原來已秘密返港,依家接受隔離中,所以余思霆順勢喺社交平台公布:「對!我回香港本來想低調的 ...






之前一直在台灣工作的前華姐冠軍余思霆,日前被男友朱敏瀚大爆原來已秘密返港,依家接受隔離中,所以余思霆順勢喺社交平台公布:「對!我回香港本來想低調的隔離完再跟大家說,但有一個可愛的(男生)剛做訪問時不小心說出口啦,那就只好請大家在這21天多多留言、跟我聊天吧!」而佢亦分享隔離生活嘅日常,見精神奕奕嘅佢,做小勞作打發時間。


余思霆整咗個多啦A夢記憶麵包嘅擺設,手工好精細,好有心機,而之後佢就大呻酒店房冇暖氣,所以惟有用熱水沖身嚟保暖,佢留言:「對不起有點浪費水,但我的手腳真的太冰冷了!酒店房間沒暖氣該怎麼辦?」網民紛紛戥佢慘,又教佢用唔同方法取暖。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!