掃呢頁CODE去手機

2021年11月19日 星期五

蔣家旻:蔣家旻難逃「戀愛魔咒」 拍拖唔夠2年就散 #蔣家旻

藝人蔣家旻於新劇演慘情女,沒有家庭溫暖兼感情失敗,坦言現實生活曾是癡情女,慘遇上渣男,為免泥足深陷迷失自我,終於捱了1年忍痛抽身斬情絲,自嘲似乎中了戀 ...






藝人蔣家旻於新劇演慘情女,沒有家庭溫暖兼感情失敗,坦言現實生活曾是癡情女,慘遇上渣男,為免泥足深陷迷失自我,終於捱了1年忍痛抽身斬情絲,自嘲似乎中了戀愛魔咒,過往拍拖也難逃2年未夠便甩拖的厄運,寄望真命天子出現,為她打破宿命!


蔣家旻於無綫新劇《換命真相》角色慘到爆,母親不但重男輕女,感情方面又經常被男人騙,既呃錢又呃感情,故當中喊戲連場,苦命程度連戲外的她也拍到驚慌,皆因往往令其想起自身經歷。她日前接受東網專訪時,透露當日家人也不支持她當藝人,就連親戚亦睇死她不會有一番作為,幸好去年終吐氣揚眉,於無綫頒獎禮獲得「飛躍進步女藝員」,總說為自己爭番一口氣。


談到戲內被男友呃到盡,家旻坦言現實中也是一名廿四孝女友,以往拍拖時,於重要日子時不時為男友送驚喜,沒料及後發現對方是渣男,她說:「呢個人係圈外人,本身個底都花弗,但識佢嗰時唔係咁,本身話冇女友,原來佢同一個唔係香港嘅女仔糾纏不清。我係咩都唔知,到後期喺社交網發現蛛絲馬迹,即使拍咗1年拖都要分手。」更指拍拖期間因為太愛對方,但自己每日卻過得很卑微,完全沒有自信,為免「病情」加深,當下做了一刀兩斷決定:「時間係會令人淡忘一啲嘢,我感受到人生總會遇到啲撞邪階段,當時對佢熱情好澎湃,但自己冇自信,每日又提心吊擔,唔安全,所以講分手後,喊完同唔開心一輪說冇咩嘢,又係一條好漢,慢慢都唔係好記得呢個人。」


有過一段不開心的感情史,令家旻揀偶條件也會有所不同:「依家唔適合就會反思,亦唔會同佢一齊,嗰次之後有拍散拖,但通常每段感情過唔到2年,唔知係咪中咗魔咒,希望下一個男友幫我打破宿命雖然踏入32歲,其實我又唔係好急,2年冇拍拖,自己一個人都過得好開心,咪隨緣囉!」


對於朱千雪、岑杏賢等好姊妹也先後出嫁,有的更有下一代,家旻笑指現時聚會話題,已經是她們的另一半及小朋友,單身的她可謂未能融入其中,幸抱住正能量的她表示不憂心:「相士批過我有異性緣,異性唔難出現,睇自己揀唔揀,依家我着重內在同溝通到就可以。」


髮型:Jay Cheung @ Hair
服裝:ba&sh

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!