掃呢頁CODE去手機

2021年12月22日 星期三

羅蘭回應搭地鐵獲好心乘客讓座 讚有人情味:香港人好好 #羅蘭

羅蘭姐表示當日是去青衣看戲,於是就搭地鐵,她表示︰「搭地鐵通常香港嘅後生仔、後生女,總之香港嘅人,一見到我哋呢啲長者,佢即刻起身,話『你坐啦』。嗰日坐 ...






羅蘭姐表示當日是去青衣看戲,於是就搭地鐵,她表示︰「搭地鐵通常香港嘅後生仔、後生女,總之香港嘅人,一見到我哋呢啲長者,佢即刻起身,話『你坐啦』。嗰日坐地鐵,又係有人起身,話『你坐啦』,人哋都起咗身,咁我就(話)『多謝多謝,唔該唔該』,跟住旁邊有啲人,就攞定個相機影咗,咁我唔知㗎,影嗰陣我唔知㗎,之後人哋話返畀我聽,『你坐地鐵畀人影咗啦喎!』」

點擊觀看羅蘭姐被乘客讓座的過程:

(抖音圖片)


(抖音圖片)


(抖音圖片)


(抖音圖片)


(抖音圖片)


羅蘭姐又透露平時都經常有人認得出她,「你知而家啲手機方便,我又唔知點解戴埋口罩,啲人都認得,喺後面已經話『羅蘭姐,行街啊?』咁樣。好似我如果坐的士,上到車話去邊,跟住嗰個車長(的士司機)就會望吓倒後鏡,話『哦,係羅蘭,我都認得你把聲!』把聲佢哋都話認得。好多謝香港嘅觀眾。(係咪覺得好有人情味?)「好好!好好!好有禮貌。」事件亦相當窩心呢!

同場加映︰

Marf(邱彥筒)的粉絲名叫「muffin」。(IG@_marifemarife_)


Ivy So(蘇雅琳)的粉絲名叫「蘇蝦」。(IG@ivyysooo)


咖喱(黃雅慧)的粉絲名叫「咖喱粉」。(IG@wnwkelly)


Candy(王家晴)的粉絲名叫「晴天蛙蛙」。(IG@candyw1219)


阿妹(黃敏蕎)的粉絲名叫「蕎麥麵粉」。(IG@hsiaksueudidi)


阿杰(周芷慧)的粉絲名叫「小杰pick」。(IG@superaggiieee)


榛綦(何榛綦)的粉絲名叫「榛子醬」。(IG@natsiennaho)


超酸(陳昭煊)的粉絲名叫「酸辣粉」。(IG@kilbychan)


Sica(何洛瑤)的粉絲名叫「艾倫葉卡(暫名)」。(IG@j.sicasi)


Gao(沈貞巧)的粉絲名叫「餃子」。(IG@gagarieo)


Alice(許寶恆)的粉絲名叫「白兔糖」。(IG@huii_alice)


So Ching(蘇芷晴)的粉絲名叫「師弟師妹」。(IG@soching_nat)


Tengie(區廷筠)的粉絲名叫「藥丸」。(IG@tgxxiismj)


Winka(陳泳伽)的粉絲名叫「泳瓜」。(IG@winka_chan)


Ariel(曾家瑩)的粉絲名叫「Oreos」。(IG@oreohh)


VAL(趙展彤)的粉絲名叫「彤學仔」。(IG@valentina_cct)


阿蛋(黃詠霖)的粉絲名叫「BB蛋」。(IG@011011_egg)


方方(方芷欣)的粉絲名叫「大隻奶粉」。(IG@fongfongfong_)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!