掃呢頁CODE去手機

2022年1月1日 星期六

2022跨年|郭富城趕工拍完戲 抽離沉鬱角色:要開開心心上台 #郭富城

除夕夜晚(31/12),各區都有倒數活動及跨年演唱會,而《2021美麗的夜香港跨年演唱會》就在中環海濱活動空間舉行。天王郭富城(Aaron)為演唱會擔 ...




除夕夜晚(31/12),各區都有倒數活動及跨年演唱會,而《2021美麗的夜 香港跨年演唱會》就在中環海濱活動空間舉行。天王郭富城(Aaron)為演唱會擔任壓軸嘉賓,接連獻唱《對你愛不完》、《狂野之城》和《唱這歌》。除了與觀眾倒數2022年來臨,更以《動起來》為觀眾送上祝福。

表演後城城接受傳媒訪問,他先為讀者送上祝福:「呢兩年喺疫情下大家都過得好辛苦,希望疫情快啲過去,大家都順順利利過正常生活,想做咩就做咩,要咩有咩,開開心心。」

今晚太太方媛亦有帶同囡囡到現場支持老公,城城直言相當興奮,又說上年因工作及疫情未能在香港倒數,今年是「細寶」第一次在台上看爸爸表演,自己也不停向女兒飛吻。他坦言有一段時間害怕自己未能脫離《臨時械劫》中的角色,影響家人過節日的氣氛:「呢個角色好沉鬱,自己都知道係好難抽離到呢個角色,(依家抽離到?)因為噚日天光嘅時候拍完我嘅戲份,第一件事就係剃晒啲鬚。我拍完返到屋企嘅時候已經知道自己怪怪地,我太太都明白。我話今日一定要順利拍晒,因為我今日要上呢個舞台,要開開心心,畀大家見到真正嘅郭富城!終於劇組都順利拍晒,同埋呢兩個月我未試過瞓到8個鐘覺,今日終於做到,原來呢種滋味係咁特別,咁開心。」

城城坦言自上年的慈善演唱會後,已經有一年時間沒有踏足舞台,今次能站上舞台,又能透過傳媒為大家送上祝福,自己也覺得十分完滿。回顧2021年,城城慶幸過去有兩個月時間本地確診幾乎清零,令大家可以盡情放鬆:「大家都可以出嚟鬆一鬆,又可以用消費券購物,呢段時間睇到香港人有一段時間可以感受到快樂,不過真正嘅快樂真係要等到疫情過去,作為香港人,大家都希望可以過返正常生活,全球都係咁。我覺得喺疫情入面,大家都珍惜工作,尤其是電影行業,喺疫情下台前幕後都開唔到工,所以就做慈善演唱會幫佢哋籌款。今年見到喺香港有好多劇組開緊工,對行內係好大鼓勵,希望佢哋有工開,而大家都要去電影院買飛支持香港電影。」至於音樂上,城城喜見今年有不少新血加入:「我都做過新人,今年喺樂壇見到有咁多新人出嚟,受到咁多觀眾支持,我係好開心嘅。樂壇係需要咁嘅,同埋要百花齊放。」他希望樂迷能在除夕夜於其他地方見到心儀的歌手,不怕觀眾會拿各大除夕騷作比較。

談起城城在聖誕節時扮演聖誕老人,他坦言最重要是博得小朋友一笑,認為逗囡囡笑是爸爸的責任。他笑說自己為不被女兒發現,於是說自己要替聖誕老人照顧鹿,最後女兒真的不知道爸爸扮聖誕老人。被問到農曆新年會否改扮財神,他直言:「梗係要一set扮埋財神,等佢哋攬住,當然要佢哋錫我一淡啦,畀佢哋攬實啲。只要佢哋開心,我就會開心。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!