掃呢頁CODE去手機

2022年1月1日 星期六

郭富城:方媛同囡囡成焦點 郭富城預告農曆新年扮財神氹女 #方媛 #郭富城

舞王郭富城(城城)昨晚(12月31日)為「2021美麗的夜香港跨年演唱會」任壓軸表演嘉賓,一口氣唱出幾首經典歌曲,以紅色造型上陣的他不經意露出結實胸肌 ...






舞王郭富城(城城)昨晚(12月31日)為「2021美麗的夜香港跨年演唱會」任壓軸表演嘉賓,一口氣唱出幾首經典歌曲,以紅色造型上陣的他不經意露出結實胸肌,於台上洗盡渾身解數又唱又跳,並帶領現場嘉賓及16,000名觀眾一起倒數,把現場氣氛推至高峰。


而城城太太方媛亦帶同兩名女兒捧場,城城表演完畢時更向台下的女兒飛吻,畫面溫馨。事後他受訪時透露兩歲細女首次觀賞他於台上表演:「其實我表演嘅時候睇唔到佢哋,表演完先見到,太太有拍低佢哋睇我表演時候嘅表情,應該會同我報告,呢個係一件開心嘅事。」更指早前為電影投入角色,有一陣子變得很沉鬱,難以抽離,幸電影終於煞科,故立刻剃鬚做回自己:「拍攝期間入戲關係,我有啲怪怪哋,好在太太明白,呢兩個月未試過一日瞓8個鐘,今日終於試咗,個滋味好特別。」


城城指自較早前為疫情舉行的慈善演唱會後,已很久沒有上舞台,不諱言一直嚮往舞台演出,幸能參與除夕騷,令他感覺今年很完滿。對於日前聖誕節化身聖誕老人氹兩個寶貝女,城城冧爆表示:「呢啲角色係爸爸做,為咗佢哋我願意赴湯蹈火。(兩個女滿意你嘅表現? )嗰日我講完英文,仲要轉講國語,因為佢哋問爸爸去咗邊,我唯有同佢哋講爸爸去咗幫聖誕老人睇住隻鹿,佢哋由始至終都認唔到我。(新年使唔使扮財神?)梗係要,一set嘛!我梗係要攬住佢哋,等佢哋錫吓我,只要佢哋開心我就開心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!