掃呢頁CODE去手機

2022年1月1日 星期六

陳苑澄:大食人妻 陳苑澄宣布有喜係咁食係咁食 #陳苑澄

前女子組合AsOne成員、2018年落選港姐陳苑澄(Tania)去年11月中啱啱升做人妻,下嫁酒行太子爺,踏入新一年Tania即刻報喜,在社交網自爆已 ...






前女子組合As One成員、2018年落選港姐陳苑澄(Tania)去年11月中啱啱升做人妻,下嫁酒行太子爺,踏入新一年Tania即刻報喜,在社交網自爆已懷孕17周啦,她寫道:「事實上係驚多過喜,第一胎加上我呢啲小小事就勁浮跨嘅性格,頭三個月係經常不安,2個幾月到有一日我係咁叫Gary要買個聽筒返嚟聽心跳,又上網睇咩胎心機,但發覺唔可以隨便用就算數,頭三個月我小小事就去醫生度問吓Check吓,所以end up 2-3星期就用超聲波睇到Nea Tsang。」


她續寫到了11周突然間成個人精神咗好多,唔使點瞓晏覺,個人亦都定咗好多,冇咁騰雞,不過最近就開始咗爆燥mode,她說道:「我老公直頭問我係咪以後都會咁乞人憎,所以少咗出街、少咗見人,驚得罪人。上網睇又見到以我呢個身高體重,要日吸收2,000卡路里,所以我依家由開眼到合埋眼中間個口不停係咁食,不過好彩我完全冇孕吐,仲好大食。餘下的6個月麻煩Nea姐睇住我啊。」Tania除了報喜,仲親揭腹中BB係囡囡,因為佢已經幫佢改咗英文名Nea,仲叫囡囡做Nea姐,非常爆笑。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!