掃呢頁CODE去手機

2022年1月7日 星期五

吳若希:吳若希細個窮到買2蚊雪糕都嫌貴 初來港有口音被人笑! #吳若希

藝人吳若希(Jinny)喺福建出世,本來佢出身富裕,但因為佢爸爸生意出問題而家道中落,其後父母離異,佢10歲就同媽媽嚟香港生活,同姨姨、公公及婆婆居住 ...






藝人吳若希(Jinny)喺福建出世,本來佢出身富裕,但因為佢爸爸生意出問題而家道中落,其後父母離異,佢10歲就同媽媽嚟香港生活,同姨姨、公公及婆婆居住喺公屋。佢日前於社交平台上載影片,重遊佢嘅成長地方,懷緬一下自己嘅童年生活。


佢喺影片搵嚟小學同學,一齊去細個住嘅荃灣同返去細個讀嘅小學,而佢嘅小學同學屋企係開海味店,佢仲試食店內嘅鮑魚,小學同學指啲元貝話︰「呢啲就係我細細個嘅零食」令到Jinny相當羨慕話︰「零食?同真係同我細細個好唔同,我細個拎2蚊去買雪糕都覺得貴!」之後佢哋一齊返去細個讀書嘅小學,小學同學爆Jinny細個已經「高人一等」,生得比其他同學高,而做過風紀嘅Jinny,就話嗰陣先啱啱落嚟香港,所以廣東話唔正:「將塗改液講成塗改『葉』。」仲畀身邊呢個小學同學笑添,不過Jinny冇嬲仲覺得有助自己改善廣東話:「當你笑完我就知道原來唔係咁講。」佢哋仲搵埋以前教過佢哋嘅老師一齊影相添!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!