掃呢頁CODE去手機

2022年1月7日 星期五

谷婭溦(原名:谷微):谷婭溦被許俊豪縛住虐打:佢摑到我見暈! #谷婭溦 #谷微

歌手谷婭溦於《愛上我的衰神》飾演阿欣一角,首度拍劇的她被指演技合格有餘,亦有人笑指是因為對手許俊豪太嚇人,她才如此投入,該劇監製方駿釗則表示:「谷婭溦 ...






歌手谷婭溦於《愛上我的衰神》飾演阿欣一角,首度拍劇的她被指演技合格有餘,亦有人笑指是因為對手許俊豪太嚇人,她才如此投入,該劇監製方駿釗則表示:「谷婭溦畀人縛住雙手,同用布封口嗰幕,演到真係好驚,喊又真係眼紅鼻紅,反而文戲要再磨練吓。」她專誠為該劇創作的插曲《我要和你在一起》,在網上亦掀起連番好評,網民直指歌詞到肉,原來她收到劇本後十分感動,即時執筆作曲兼即晚完成作品,她說:「證明個劇本真係好有感染力。」她還指由於許俊豪手掌和力氣很大,故遭其掌摑一幕一度見暈:「真係好痛同埋好暈,佢隻手幾乎大過我塊面。」


不捨《衰神》


至於首度擔正女主角的陳嘉慧,受訪時坦言感謝監製及不捨《衰神》:「今晚(7號)就係最後一集,好唔捨得,我啲屋企人都係,佢哋每晚喺海外都追緊。我覺得自己好幸運,入行短短4年就有咁好嘅角色,真係要多謝監製嘅選擇同信任。喺演技上我知道我仲有好多進步空間,但都好多謝一班網民嘅支持同喜愛。我依家出街都多咗好多人認識,有好多人特登走過嚟話套劇好好睇,真係好開心,好多謝3位編劇寫咗一個咁精彩嘅故事。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!