掃呢頁CODE去手機

2022年1月7日 星期五

張秀文:行房要校鬧鐘!咪神張秀文擇吉時凌晨3點造人 #咪神 #張秀文

無綫「咪神」張秀文去年年尾下嫁金融才俊Billy,除了有林盛斌(Bob)做媒人外,能成功出嫁,玄學家李居明都應記一功。原來去年李居明曾指點秀文,叫她要 ...






無綫「咪神」張秀文去年年尾下嫁金融才俊Billy,除了有林盛斌(Bob)做媒人外,能成功出嫁,玄學家李居明都應記一功。原來去年李居明曾指點秀文,叫她要多吃杏仁,可以催旺桃花運,秀文聽了便即日進行,最終真的成功做幸福少奶奶。


秀文日前為無綫節目《新春開運王》擔任嘉賓,當時李居明又肉緊對住她說,要在即將來臨的虎年製造「虎B」,就要在寅時「造人」(即凌晨3點至5點),秀文今日(7日)受訪時坦承此事,更笑言:「師傅係提過我好多次寅時造人係最好呀!(同老公都想生虎仔、虎女?)本身同老公都希望有新生命加入我哋個家庭,男女皆可,最好一次過生兩個見師傅講到咁肉緊,瞓咗都要較鬧鐘起身『努力』,依家即刻去沖個涼,係時候要『開工』。」講到上年食杏仁谷桃花,她說:「係呀!唔只杏仁,最好係果仁朱古力添呀!新年到又可以食多啲,做藝人都需要桃花,要keep住。」


而有份擔任節目主持的宋宛穎及周志康都獲李居明贈兩句,宋宛穎雖然年輕,但原來都篤信風水命理,她說:「我記得師傅話我五行火多,適合娛樂圈發展,嚟緊事業運幾好,至於我哋後生女,想桃花好就要食士多啤梨,朱古力同杏仁。」而她都曾請師傅到家看風水,教她擺陣。至於周志文坦言第一次請教師傅,他指李居明指他五行屬金,要分外小心利器,接觸多點「木」,吃多點、接觸多些綠色的東西。現時有兩女的他,被問到會否遵從大師指示,凌晨3至5點「造人」時,志康笑謂:「咁我會準時兩點鐘前瞓覺,邊養到咁多個,兩個公主夠喇!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!