掃呢頁CODE去手機

2022年1月18日 星期二

楊柳青:楊柳青連環拍劇冇覺瞓 想旅行抖吓 #楊柳青

楊柳青最近同時拍攝3套劇集,包括無綫的《法證先鋒V》與《法言人》及英國劇集,忙過不停,試過連續有3日無瞓覺,不停開工,她說:「之前試過30幾個鐘冇瞓覺 ...






楊柳青最近同時拍攝3套劇集,包括無綫的《法證先鋒V》與《法言人》及英國劇集,忙過不停,試過連續有3日無瞓覺,不停開工,她說:「之前試過30幾個鐘冇瞓覺,拍完《法證先鋒V》返屋企沖個涼就返去開《法言人》,兩套劇叠住,做演員係辛苦嘅,嗰幾日直情攰到唔知自己做緊乜。」


她又指已經沒放假多時,希望拍罷新劇後,即使要受隔離之苦,也希望到外地旅行「充電」:「到時睇吓可以去到邊,就算要隔離一段時間都要去,希望好好旅行唞下。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!