掃呢頁CODE去手機

2022年1月18日 星期二

鍾嘉欣:鍾嘉欣明早飛返加拿大 囡囡準備一萬個Kiss迎媽咪回歸 #鍾嘉欣

藝人鍾嘉欣今日(18日)出席賀年活動,她表示明早便會飛返加拿大與家人團聚,她說:「原本上星期飛,但航班取消咗,好感恩可以趕得切返去同屋企人過年。(要唔 ...






藝人鍾嘉欣今日(18日)出席賀年活動,她表示明早便會飛返加拿大與家人團聚,她說:「原本上星期飛,但航班取消咗,好感恩可以趕得切返去同屋企人過年。(要唔要隔離?)會居家隔離14日,其實都有啲擔心,嗰邊每日幾千宗。(會點預防?)照做番平日嗰啲措施,其實最緊要有好嘅心理質素,健康思想、健康身體、多休息,大家要加油保重堅持。」


問到女兒有否掛念她,她指5歲女兒已懂事:「可能之前都慣咗我耐唔耐要飛,不過佢話預備咗一萬個kiss同擁抱等我,又話會同我瞓。(有冇買咗好多禮物畀佢?)唔使我買啦,我好多朋友都買咗嘢畀佢,搞到我行李超晒重。」她坦言未知幾時會再回港,感恩今次想做的事已全部做好:「今次返嚟有好多得着,好似阿仔佢今次陪我返嚟個幾月,啲廣東話突飛猛進,依家應該可以同你對答如流,加上見到媽咪啲朋友個個都咁靚又咁錫佢。(會唔會有工作傾緊遲啲返嚟?)其實都有傾,但要睇情況,依家疫情咁樣,同埋我都唔想離開屋企太長時間,不過老公大部分親人都喺香港,所以佢話若果疫情轉好,我哋就即刻執包袱飛返嚟。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!