掃呢頁CODE去手機

2022年1月18日 星期二

姜濤:姜濤親錄語音訊息為小天瑜打氣 周爸爸感恩:好多謝你 #姜濤

MIRROR人氣王姜濤昨日(16日)親自在網上為小天瑜打氣,更承諾有時間會去探望小天瑜及唱歌給她聽,善心獲網友激讚,他今日(17日)凌晨時份先在限時動 ...






MIRROR人氣王姜濤昨日(16日)親自在網上為小天瑜打氣,更承諾有時間會去探望小天瑜及唱歌給她聽,善心獲網友激讚,他今日(17日)凌晨時份先在限時動態拍片為小天瑜爸爸打氣,而周爸爸昨晚再在群組貼出雙方語音訊息Cap圖出來,感謝姜濤慰問,當中姜濤向周爸爸說:「我喺網上知道天瑜嘅消息,真係好希望你哋要加油,我唔知我可以幫到你哋啲乜嘢,知爸爸想多啲人知道天瑜嘅事,好開心可以幫到天瑜,其實我都冇做到啲咩,但真心好想同你哋打吓氣,如果醫院嗰邊可以探,你就同我講,我都會同公司講,我都好想過嚟.....你都幫我同天瑜講,姜濤哥哥要佢快啲好番,加油,會好好關注佢。」而周爸爸亦回覆姜濤:「好多謝你,好感恩,你一句說話已經好大影響力,我會不時喺網上更新天瑜嘅情況,希望得你嘅關注。」


另外,周爸爸還留言:「除了感恩,還是感恩,姜濤先生不單拍片為天瑜打氣,更親自發訊息給我,能跟本尊對話是萬分榮幸,感謝這位謙卑和善良的年青人,香港需要你為我們帶來更多正能量,請繼續加油!」


此外,姜濤又上載半夜跑步照,寫道:「晚上你們都回家,就是我邊跑步邊逛街的時間」。姜濤自從爆紅後,出親街到包到冚,亦曾因為佢全黑打扮現身銅鑼灣而被警察截查,姜濤曾在訪問中直言,連佢阿媽行街都唔敢行埋佢身邊,因為唔想上鏡,姜媽有時仲會戴帽出街,大嘆唔方便。可能呢個就係爆紅嘅代價。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!