掃呢頁CODE去手機

2022年2月20日 星期日

51歲阮小儀擁千萬身家單身11年 養狗為樂曾用一年悼念愛犬 #阮小儀

現年51歲的阮小儀吸金力極強,涉足電台、電視、出書、食肆生意等等的她年賺過百萬,據傳坐擁千萬資產。冇拍拖11年的她是圈中出名的「黃金盛女」選擇養狗為樂 ...




現年51歲的阮小儀吸金力極強,涉足電台、電視、出書、食肆生意等等的她年賺過百萬,據傳坐擁千萬資產。冇拍拖11年的她是圈中出名的「黃金盛女」選擇養狗為樂,她日前更上去鄭丹瑞的YouTube Channel《健康旦》分享領養狗狗的故事。

點撃下圖睇小儀當時情況:

小儀令人心痛!(影片截圖)


小儀令人心痛!(影片截圖)


小儀令人心痛!(影片截圖)


小儀令人心痛!(影片截圖)


小儀令人心痛!(影片截圖)


好主人!(影片截圖)


好主人!(影片截圖)


好主人!(影片截圖)


好主人!(影片截圖)


好主人!(影片截圖)


旦哥都好心痛!(影片截圖)


旦哥都好心痛!(影片截圖)


旦哥都好心痛!(影片截圖)


旦哥都好心痛!(影片截圖)


阮小儀是圈中著名狗奴,家中飼養兩隻芝娃娃多年。可惜15歲的「Dee Dee」健康急轉直下,最終於2019年6月10日病逝,剩下「細佬佬」陪在小儀身邊。小儀透露用了一年的時間讓自己走出傷痛,至今一提起「Dee Dee」她依然淚眼汪汪:「我每一個月都喺Facebook寫一封信俾Dee Dee,每一個月嘅10號,我希望每個月俾自己一個release(釋放),但其實每一個月寫嗰封信我都喊,我心裡面係同自己講我係利用咗Facebook 呢個平台,因為佢有嗰啲當年今日,我知道我下一年嘅今日我唔再記得起Dee Dee都好,Facebook都會話俾我聽我當年今日係咩心情,當年今日Dee Dee係幾時離開我,我就俾自己寫咗一年,一年之後我已經冇寫,我想記起咪記起囉,唔會抑壓自己唔再記得呢啲痛,痛係好㗎,從痛去學習珍惜,點解我咁痛就係因為我咁愛佢,適用於係人嘅身上,係有生之年愛多啲。」

不過小儀稱暫時不會再養新的狗狗:「我試過隻狗喺我身上冇咗體溫嗰個時刻,係好痛,所以你要珍惜你養一個動物嘅時候,佢條命喺你手上,同埋我成日都講人生活可以好多姿多采,但你係佢唯一嘅親人,你養得佢個責任大到不得了。」

小儀是圈中著名狗奴。(Instagram@kittyyuen)


她的愛犬「細佬佬」(左)和「Dee Dee」(右)。(Instagram@kittyyuen)


小儀的愛犬「Dee Dee」去年離世。(Instagram@kittyyuen)


昨日(10日)正好是牠離世一周年的日子。(Instagram@kittyyuen)


Dee Dee的遺物。(Instagram@kittyyuen)


牠陪伴了小儀十多年。(Instagram@kittyyuen)


Dee Dee去年健康突然轉差,出現抽筋及昏厥徵狀。(Instagram@kittyyuen)


雖然小儀已立即帶牠求醫,但牠的情況依然不樂觀。(Instagram@kittyyuen)


小儀特地訂造了DeeDee的Lego公仔。(Instagram@kittyyuen)


小儀用手墊著Dee Dee頭。(Instagram@kittyyuen)


小儀至今仍未能走出亡犬傷痛。(Instagram@kittyyuen)


小儀坦言,希望能透過寫信予Dee Dee來平復傷痛。(Instagram@kittyyuen)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!