掃呢頁CODE去手機

2022年2月20日 星期日

方力申狂讚陳瀅皮膚好、夠爽朗 講唔出馮盈盈優點︰諗唔到 #方力申 #陳瀅 #馮盈盈

方力申講到自己的花名是「肥仔」、「小方」和「万刀甲」。而被問到緋聞女友的陳瀅的3個優點,他不用多想就答到,分別是英文好、皮膚好和爽朗夠義氣,因為他跟陳 ...






方力申講到自己的花名是「肥仔」、「小方」和「万刀甲」。而被問到緋聞女友的陳瀅的3個優點,他不用多想就答到,分別是英文好、皮膚好和爽朗夠義氣,因為他跟陳瀅熟一點,而另一個緋聞女友馮盈盈,他就講笑說「諗唔到」。

小方之前曾自爆自己有玩過交友app,當時他更被封鎖了兩日,因為有人投訴,所以要他驗證才解封。最後他也將app刪除,事關後來又要他再驗證,他覺得太麻煩,他又說︰「同埋玩咗10個月都有啦,課金都課咗咁耐。要畀會費,男仔要畀錢㗎,要畀月費。」他表示自己不敢約人見面,「我發覺我都係唔敢約人出嚟,所以就不如唔好玩啦。」他覺得在app入面可以看不到同的人,他是出於好奇成份居多。

講到圈中有「金牌媒人」之稱的阿Bob,小方笑言「唔敢問佢」,他解釋︰「因為佢啲sell嘅技倆硬得濟。我試過一次兜口兜面食一餐飯,女artist嚟,佢(阿Bob)就會問我『方力申啱唔啱啊?筍盤嚟㗎,佢(該名女藝人)鍾意你喎!』我就喺佢對面咋嘛,(阿Bob說)『你得就得㗎』佢咁樣喎!(敏之︰真係好尷尬啊!)所以我發覺原來外面啲人成日都傳我呢,係佢搞出嚟!」

又試過一次阿Bob介紹過另一個身材好的女人給小方認識,但小方表示︰「太好啦,我比唔上佢係咪先?我又唔係一個好好身材嘅人。」敏之就問他在找女朋友方面是否要求很高,他即說︰「我唔玩女人㗎嘛,所以我要求好高㗎!」他強調即使對方「幾靚都好」,都要看看二人的溝通和價值觀,更要想想自己心入面有沒有常常掛住這個人。

小方大呻阿Bob這位「金牌媒人」曾令他好尷尬。(YouTube影片截圖@陳敏之 Sharon Chan)


小方大呻阿Bob這位「金牌媒人」曾令他好尷尬。(YouTube影片截圖@陳敏之 Sharon Chan)


小方大談擇偶條件。(YouTube影片截圖@陳敏之 Sharon Chan)


小方大談擇偶條件。(YouTube影片截圖@陳敏之 Sharon Chan)


小方大談擇偶條件。(YouTube影片截圖@陳敏之 Sharon Chan)


小方和定欣去年再合作拍攝《廉政狙擊·黑幕》。(YouTube影片截圖@陳敏之 Sharon Chan)


小方和定欣去年再合作拍攝《廉政狙擊·黑幕》。(YouTube影片截圖@陳敏之 Sharon Chan)


小方表示如果找女朋友,對方是圈內或圈外都沒有所謂。但他在感情方面一向好低調,不會放閃,即使是以前跟圈內人拍拖都好低調,「都係好多年之後先會有人知,所以之前都係地下情,同助手、同事去玩都係一班人,基本上嗰時我未公開之前係唔會兩個人出去食飯。」敏之講起TVB也有好多單身筍盤,好似胡定欣、李佳芯(Ali)和唐詩詠。小方表示自己跟詩詠認識了20年,拍《Y2K》年代已認識。而他在16、17歲時已認識定欣,當年她參加TVB的「Cover Girl選舉」,小方跟朋友第一次到電視城一廠觀看定欣表演,他還即場公開當年二人的一張合照,非常青春!小方強調跟定欣現在只是朋友,入行多年都各有各忙好少聯絡,被問到他為什麼現時不考慮定欣,小方說︰「而家唔係單身就要諗啊嘛?朋友呢個世界唔係男就女㗎啦,唔係個個人都有feel㗎嘛,要追㗎嘛。」不過他沒有落閘,他表示︰「緣份嘅嘢就唔定嘅,今日唔係唔代表聽日唔係嘅,我唔想講到咁咩。」

同場加映︰

袁詠儀和張智霖(視覺中國)


袁詠儀和張智霖育有一子張慕童,英文名Morton。(微博圖片@袁詠儀)


任達華和琦琦(視覺中國)


任達華和琦琦結婚24年,仍不時會在社交平台大曬恩愛。(IG@qiqi_qiqi12)


梁家輝和江嘉年(視覺中國)


梁家輝跟太太江嘉年結婚35年,是演藝圈出名的模範夫妻。(IG@chloe_leungoe)


歐陽震華和傅潔嫻(視覺中國)


傅潔嫻是歐陽震華的第二任妻子,二人在1996年結婚,已有25年的時間。傅潔嫻是澳門前賭王傅老榕孫女,歐陽震華是圈中出名的愛妻號。二人一開始不被外界看好,當時歐陽震華更被指「食軟飯」,但他就以行動來證明自己的能力,更成為一線當紅小生。(微博圖片@歐陽震華)


歐陽震華曾因食物「落錯格」導致急性肺炎,被送入醫院深切治療部,幸好最後順利醒來,當時醫生透露他昏迷時間愈長愈危險,甚至有可能變植物人,太太一直陪伴左右,出院時兩人不禁相擁而泣。歐陽震華曾在節目分享自己的感悟,他表示︰「而家我會想遲死過太太,因為我好擔心如果我死先,驚冇人照顧佢。」(微博@RosannaFu)


苗僑偉和戚美珍(視覺中國)


苗僑偉和戚美珍在1990年結婚,恩愛足32年!(資料圖片)


王敏德和馬詩慧(資料圖片)


王敏德和馬詩慧結婚30年。(IG@janetma28)


王敏德和馬詩慧育有兩女一子。(IG@janetma28)


劉青雲和郭藹明(視覺中國)


劉青雲和郭藹明結婚24年,同樣是圈中的恩愛夫妻代表。(資料圖片)


劉青雲和郭藹明至今行街仍會甜蜜拖手,恩愛羨煞旁人。出道多年,劉青雲接近零緋聞,曾被問及娛樂圈誘惑多,是否較容易有出軌的問題,他即答自己只會看上郭藹明一個,甜到漏!(視覺中國)


周潤發和陳薈蓮(資料圖片)


周潤發和陳薈蓮結婚36年,「發嫂」陳薈蓮不時陪伴發哥出席活動。(資料圖片)


張家輝和關詠荷(視覺中國)


張家輝和關詠荷結婚18年,是大家眼中的「金童玉女」!(視覺中國)


姜大衞和李琳琳(資料圖片)


姜大衞和李琳琳結婚48年,是圈中的夫妻典範,李琳琳曾驗出患大腸癌。姜大衞對她不離不棄,陪她共同面對,幸好已康復。(IG@johnjrchiang)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!