掃呢頁CODE去手機

2022年2月20日 星期日

毛舜筠大爆姜濤最鍾意影人瞓覺醜態︰佢真係一個偷拍高手嚟 #姜濤 #毛舜筠

Mo姐現在滯留在加拿大溫哥華,她接受李婉華的訪問,講起跟MIRROR其中的四子——姜濤、盧瀚霆(AnsonLo)、柳應廷(Jer)和呂爵安(Edan) ...






Mo姐現在滯留在加拿大溫哥華,她接受李婉華的訪問,講起跟MIRROR其中的四子——姜濤、盧瀚霆(Anson Lo)、柳應廷(Jer)和呂爵安(Edan)拍電影的趣事,當中她講起姜濤的部份最多。電影《阿媽有咗第二個》入面,姜濤和Jer演她的兒子,而《過時過節》入面,Edan又演她的兒子,Anson Lo就是Edan的好友。講到姜濤,Mo姐笑言他最喜歡影人睡覺的樣子,她說︰「我後尾知道咗呢樣嘢之後,佢係令我冇餐好瞓!」事關如果她一不小心睡着就慘了,姜濤是會好快手影了相,「佢可以影晒條片出嚟,但係你都唔知啊!佢真係一個偷拍高手嚟㗎!」但Mo姐沒有嬲,她笑言︰「佢就好百厭!但真係好可愛嘅!」她又說︰「我試過畀佢拍咗,追佢九條街啊!要洗佢嗰條片啊!」因為睡覺的樣子真的「好肉酸」,又「擘晒口」,又有反眼,但她表示︰「拍攝期間姜濤真係畀咗好多歡樂我哋!」

另一件關於姜濤的趣事,就是他會問好多奇怪問題,Mo姐直言︰「真係令你好難答㗎!」Mo姐舉例說︰「譬如佢會問『Mo姐,如果而家有部戲要你光頭,剷光頭,你拍唔拍啊?』我就同佢講『我諗唔拍啦,因為而家剷光咗個頭幾廿歲好難出返頭髮,後生我會諗嘅,如果你剷光個頭我都想睇吓點,但係我就唔會啦』,我答咗佢啦,佢話『唔係喎,如果我畀你嘅錢係好多,咁你會唔會呢?』我話『多到點先?』『你開啊!你而家開一個價!』『我開價人哋唔會畀㗎,黐綫點會畀一個價錢咁高因為Mo姐光頭拍呢個戲!』『我哋玩啫!』」

Mo姐續說︰「因為佢(姜濤)纏住你唔放過你,畀個答案佢。」一定要別人答「好」才罷休,Mo姐隨口說要1億,姜濤就會說︰「哦!原來Mo姐係1億!1億你講過㗎,1億你要剃光頭㗎!」Mo姐跟李婉華說︰「因為你而家咁樣問到,我唔答冇得休息嘅時候,我就咁答,跟住佢就好開心。」姜濤甚至說︰「咁1億你仲可以做啲乜嘢?性感得唔得?性感嘅尺度有幾多?」Mo姐說︰「黐綫啦,而家幾廿歲,邊度會有人想睇我性感啊?唔好問」姜濤真的好搞鬼!

Mo姐透露因為Jer是第一次拍戲,所以就比較安靜,每一次都集中演出,他亦是一個可愛的男仔,為人好內斂怕醜,「係一個好簡單嘅年青人,佢思想好簡單,唔複雜,你同佢嘅相處可以好舒服。」例如他會隔住一塊板,唱歌給她聽,戲中她是他的媽媽,Mo姐和李婉華都大嘆︰「好sweet!」

另外,Mo姐表示Edan是一個EQ很高的年青人,她說︰「佢係一個好有家教(嘅人),你會睇佢爸爸媽媽一定係用咗好多心血去栽培佢,佢係咁多個裏面講嘢最有文路,同埋最有智慧嘅一個年青人,而且佢個EQ好高,我諗爸爸媽媽都會好恨有個咁嘅仔。」她還笑言見到Edan,她會想如果自己也有一個這樣乖的囝囝就好!Mo姐跟Anson Lo就好少對手戲,但她亦有談及對方,「佢都好乖,佢成日都有問我嗰度係點?」Mo姐亦不介意抽時間跟他們圍讀,給他們一些演戲上的意見。

最後,Mo姐亦有大讚MIRROR,言談間流露出對他們的欣賞,好表示︰「我都經歷過幾代演員、偶像,你會發覺MIRROR呢班年青人係可以咁單純,我好欣賞佢哋嗰種單純同埋直接,佢哋有好多古靈精怪嘅諗法,佢哋係一啲比較簡單、單純嘅年青人,呢個係令我最……作為前輩又好,作為爸爸媽媽,喺而家呢個年代,係最覺得讚歎嘅。做戲又用心做,唱歌就盡最大嘅努力唱好。」

姜濤與Ian同樣是2019年開始作個人發展,三年來推出12首作品。(IG/ @keung_show)


2019年先後推出《一號種籽》。(網上圖片)


《亞特蘭提斯》。(網上圖片)


《一天多一點》。(網上圖片)


2020年先後推出《蒙著嘴說愛你》。(網上圖片)


《孤獨病》。(網上圖片)


《愛情簽證申請》。(網上圖片)


2021年推出《Master Class》。(網上圖片)


《Dear My Friend,》。(網上圖片)


與Anson Lo合唱《超感應學園》片尾曲《愛不作聲》。(網上圖片)


與ERROR成員肥仔合唱《特務肥姜 2.0》。(網上圖片)


《I Know》(Featuring 江海迦)。(網上圖片)


2022年推出《鏡中鏡》。(網上圖片)


MIRROR第二批作個人發展的有Jer,AK以及Anson Lo,Jer出道兩年共有8首作品。(IG/ @jeremylaous)


2020年推出《物語》三部曲,分別是《水刑物語》。(網上圖片)


《迴光物語》。


《風靈物語》。


2021年推出《狂人日記》。


《砂之器》。


《神奇之路》。


《人類群星閃耀時》。


2022年推出《MM7》。


AK兩年來推出7首作品。(IG/ @_kisang_)


2020年推出《特登》。


《千億個或許》。


《蝸牛》。


《金星女孩》。


2021年推出《黑之呼吸》。


《虎道門》。


《三個字》。


教主Anson Lo兩年推出9首作品。(IG/ @ansonlht)


2020年先後推出《一所懸命》。


《Burn Out》。


《角落生物》。


《神隊友》。


2021年推出《EGO》。


與呂爵安合唱的《突如其來的心跳感覺》。


《不可愛教主》。


與姜濤合唱的《愛不作聲》。


《Megahit》。


第三批作個人發展的有Edan,一年間推出5首作品。(IG/ @edanlui)


《E先生 連環不幸事件》。


與Anson Lo合唱的《突如其來的心跳感覺》。


《小諧星》。


《My Apple Pie》。


與邱鋒澤合唱的《一表人才》,以及國語版本《年青有為》。


以平均數來計,五位成員每年大約推出四首作品。不過Ian出道三年,只推出7首作品,難怪粉絲會如此心急。(IG/ @iancychan)


2019年先後推出《二期大樓》。


《另一個諾貝爾》。


2020年推出《正式開始》。


《鯨落》。


《背伴》。


2021年推出《DWBF》。


《搞不懂》。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!