掃呢頁CODE去手機

2022年2月20日 星期日

東張西望|靚聲王張偉文確診送院 監護人:問咗好耐先知佢喺邊 #張偉文

他說:「佢嘅病徵係好攰,呢兩日落唔到床,而且佢同姑娘講有啲喉嚨痛。佢哋同佢做完test之後發現係陽性,就即刻送佢去醫院。我尋晚去醫院了解就見到好多帳篷 ...






他說:「佢嘅病徵係好攰,呢兩日落唔到床,而且佢同姑娘講有啲喉嚨痛。佢哋同佢做完test之後發現係陽性,就即刻送佢去醫院。我尋晚去醫院了解就見到好多帳篷,好多病人喺帳篷入面,出面有水馬有擋住,頂有帳篷擋雨,我都覺得凍。我問咗好耐,用咗差唔多一個鐘先問到偉文喺邊,原來佢住喺中醫部病房。我隔住玻璃窗都見到佢,好多人都問我偉文情況點,我都想大家知道,唔需要太擔心。」

張偉文早前擔任呂珊《友聲有星》嘉賓。(呂珊提供)


張偉文早前擔任呂珊《友聲有星》嘉賓。(呂珊提供)


張偉文早前擔任呂珊《友聲有星》嘉賓。(呂珊提供)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院,東張西望訪問。(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院,東張西望訪問。(《東張西望》截圖)


張偉文確診送院,東張西望訪問。(《東張西望》截圖)


張偉文



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!