掃呢頁CODE去手機

2022年2月20日 星期日

奇異博士2|柏德烈史釗活回應「X教授」現身預告:有人扮我把聲 #奇異博士 #奇異博士2

MultiverseofMadness)日前推出次回預告,訊息量爆燈引起網民熱議,其中最令粉絲興奮的是,在《變種特攻》(X-Men)系列中飾演「X教授 ...




Multiverse of Madness)日前推出次回預告,訊息量爆燈引起網民熱議,其中最令粉絲興奮的是,在《變種特攻》(X-Men)系列中飾演「X教授」的柏德烈史釗活(Patrick Stewart),疑似在預告中獻聲,等足咁多年變種特攻與復仇者聯盟終於要合體?但柏德烈的回應就似乎向大家潑冷水。

柏德烈史釗活受訪被問到其飾演的「X教授」是否會在《奇異博士2》登場,他隱晦地答:「我唔睇社交媒體,主要係時間問題,但我必須講,星期日晚臨瞓前,同好多朋友以及一啲我唔識嘅人交流,佢哋提到《奇異博士》預告:『啊,係咪你啊?係咪你啊?』我只係喺屋企等睇波,所以點可能係我,我們拭目以啦係咪?」

在另一個訪問中,柏德烈的解釋仲離譜:「你知啦,60年前開始就有人模仿我把聲,所以真係唔關我事。」究竟「X教授」是否會出現呢?留待《奇異博士2》五月上映時才有分曉。

更多《奇異博士2》預告精彩畫面

(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!