掃呢頁CODE去手機

2022年2月14日 星期一

森美:森美自我隔離 同一屋簷下靠視像與老婆過情人節 #森美

DJ森美因電台有兩位主持確診新冠肺炎,而森美上星期三與染疫的劉翁一齊主持節目,他為求穩陣都有向醫生諮詢,並決定自行隔離7日,由上周四晚開始,他回覆東網 ...






DJ森美因電台有兩位主持確診新冠肺炎,而森美上星期三與染疫的劉翁一齊主持節目,他為求穩陣都有向醫生諮詢,並決定自行隔離7日,由上周四晚開始,他回覆東網說:「我先到政府檢測站做咗核酸檢測,跟住每日都有做檢測,暫時都仲係陰性,如果第7日都係陰性就隔離完!」他說又表示並非密切接觸者,不用隔離14天。


森美透露他困自己在書房進行家居隔離,鋪了墊褥在地下瞓覺,今日(14日)情人節,他以另類方法同太太慶祝,他說:「惟有用視像撐枱腳,依家食飯係開住電話同佢哋一齊食,今晚視像永遠望住老婆,當情人節囉,其實午餐老婆親手整咗啲餃子畀我,都算係情人節恩愛禮物,冇辦法好多香港人都出唔到街食飯,自我隔離都係唔想傳到畀太太同屋企人,日日做檢測都係表示我對佢哋嘅愛。」


森美表示之前兒子由英國返港,都屬於香港首批家居隔離,所以他有經驗,用番上次嗰套規格隔離,他說:「今次已經係第二次,上次我做畀個仔,今次佢哋做畀我,我書房嗰邊有個客廁專用,佢哋唔會用,我啲垃圾分開掉,啲衫同碗會分開洗,門口地下放咗張有漂白水的毛氈,又用濕毛巾及膠袋封住度門,咁啱有條小走廊仔,度門閂咗就直頭封咗我㗎啦,我出門一定戴口罩,都好安全,希望疫情盡快過去。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!