掃呢頁CODE去手機

2022年2月14日 星期一

陳彥行:同張慧儀講舊事!陳彥行爆着泳衣唔識擺甫士被照肺 #張慧儀 #陳彥行

由張慧儀及廖子妤主持的香港開電視節目《曬ya馬拉moi》,邀來陳彥行(行姐)擔任嘉賓。張慧儀除了即席炮製馬來西亞菜外,又與行姐談當年合作的點滴及趣事, ...






由張慧儀及廖子妤主持的香港開電視節目《曬ya馬拉moi》,邀來陳彥行(行姐)擔任嘉賓。張慧儀除了即席炮製馬來西亞菜外,又與行姐談當年合作的點滴及趣事,原來二人多年前往馬來西亞拍攝電影《超級無敵追女仔》時,行姐曾因一輯泳衣照被導演「照肺」:「我首次喺鏡頭前着泳衣,拍攝時表現尷尬兼生硬,但現場其他人個個都好純熟,我就唔知擺咩甫士,結果海報出嚟後,導演搵我傾偈,導演話:『你睇吓佢哋幾個啲甫士幾自然,你勒得自己太緊喇!』


二人談減壓之道,不約而同表示喜歡吃東西,行姐表示:「辛苦我會即刻買軟雪糕食,一食我嘅開心指數就會升番晒,成日生猛番。」張慧儀透露疫情下十分掛念馬拉家鄉菜:「依家睇電視頻觀賞家鄉菜,『睇咗當食咗』。」行姐笑說:「我不嬲都唔食榴槤,但有次去雲頂登台,做完騷喺慶功宴上,啲人話一定要試食雲頂嘅炸榴槤雪糕,於是試食,食落外脆內軟,真係食過翻尋味。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!