掃呢頁CODE去手機

2022年2月14日 星期一

新冠肺炎:《十八樓C座》金剛確診新冠肺炎 現正留院情況穩定 #金剛

商台長壽節目《十八樓C座》中的「周老闆」金剛和導演兼電台節目《公子會》主持劉翁染疫,而劉翁在社交網指全家確診新冠肺炎:「我全家中晒 #疫情年代#飲多啲 ...






商台長壽節目《十八樓C座》中的「周老闆」金剛和導演兼電台節目《公子會》主持劉翁染疫,而劉翁在社交網指全家確診新冠肺炎:「我全家中晒 #疫情年代 #飲多啲水!」圈中好友胡渭康留言慰問,網民亦在兩夫妻的社交平台上留言關心,劉翁太太柳瑩稱:「中咗都唔知呀!」又指未有大礙,毋須擔心,而兩人育有三名兒女。


由劉翁主持的節目於12日如常播出,主持包括森美及導演火火,而劉翁最後上班是本月9日,電台在10日知悉他和太太感染已消毒清潔錄音房,12日安排清潔公司消毒一樓走廊及電梯。電台回覆表示:「本台兩名主持確診,二人的最後上班日期分別為2月9日及2月10日,工作期間均有佩戴口罩。已經即時安排清潔和消毒有關工作地點,曾接觸二人的員工亦已進行病毒檢測及家居隔離。現時本台亦有彈性上班安排,以員工健康為首的同時確保廣播服務維持正常。」據知金剛現留院中,病情穩定,精神不錯。


與劉翁一起主持節目的森美被列密切接觸者,他在社交網透露現留在家隔離:「大家努力抗疫聽人講14日好難過,21日好難過,未試過真係唔知道,關自己間房 一日都覺得辛苦,為曾經做個隔離嘅所有人致敬!」又表示因幾日沒有剃鬚,為免太麻甩,惟有Key卡通眼。


他接受訪問話說:「因為同劉翁一齊做過節目,所以要家居隔離,平時錄音大家都有戴口罩,坐圓形台保持米幾距離,知道對方中招之後都有即刻去做檢測,雖然結果係陰性,但每日都有繼續隔離自己同檢測,幾日前開始一支公咁困喺書房入面,瞓地下自我隔離。因為Omicron傳染度高,可能都仲會隔離多幾日,保障自己同屋企人。」他表示自己隔離經驗豐富:「一家三代都全部試過隔離,我個仔係第一批要家居隔離兩個禮拜嘅市民,父母就喺公主號隔離兩個禮拜、駿洋邨又兩個禮拜,上一代、下一代都隔離超過一個月,畀我試下都應該嘅,為咗屋企人健康。」而一同工作嘅仲有DJ火火,森美亦代火火報平安,指他亦是陰性:「知道有潛伏期,我除咗出去政府中心做檢測之外,就冇離開過間房,出去都有做足安全措施!」


電台主持阿正就回覆話:「依家公司就做咗消毒,同埋畀我哋彈性返工,之前都有試過喺屋企用視像通話咁樣去錄節目,減少啲人留喺公司。如果返公司做嘢,唔會除口罩,盡量小心!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!