掃呢頁CODE去手機

2022年2月14日 星期一

湯怡:湯怡被讚夠「勇」 疫情下開餅店 #湯怡

英皇藝人湯怡自家品牌的餅店日前終於opening了,她在社交網上載到店舖做生招牌的靚相,並留言:「從腦子裏的構思,到眼前的實體店,要謝謝先生的支持和大 ...






英皇藝人湯怡自家品牌的餅店日前終於opening了,她在社交網上載到店舖做生招牌的靚相,並留言:「從腦子裏的構思,到眼前的實體店,要謝謝先生的支持和大大力的幫助。」湯怡回覆東網說:「呢間舖係喺我生小朋友之前已計劃想開,生完小朋友後完全冇晒時間,最近呢幾個月時間稍為好啲,就即刻開實體店,因為我嘅租金一直畀緊,所以想盡快開,我都理解疫情下,可能人流比較少,或者個個都覺得我好勇,不過我覺得唔拖得,依家都唔知疫情會點,所以都係試業階段。」


她透露整餅方面交由餅房負責,她說:「如果我整埋真係一啲時間都冇,因為我會繼續演戲、拍劇同埋兼顧家庭,再加埋依家餅店,所以一定要搵人幫手整餅。」她本身最愛芝士蛋糕,麥秋成為撐老婆話:「由一個吃芝士會吐的人,到勇於吃進口還說好吃。」令她感到好大滿足感,她指依家才是一個開始,她會努力,她說:「唔好講笑,呢幾日都冇停過。」而圈中好友陳凱琳、梁諾妍、曾樂彤、周家怡、賴慰玲等都留言畀讚同like爆。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!