掃呢頁CODE去手機

2022年2月14日 星期一

鍾雨璇(前名:蘇慧恩):鍾雨璇拍MV重複步操一千次 搞到腳抽筋 #Ophelia #蘇慧恩 #鍾雨璇

歌手鍾雨璇日前與《全民造星III》的羅浩晉(暱稱高晉)為卡通人物MV拍廣告,當日兩人與一眾演員不停步操,雖然天氣寒冷,但持續3小時的步操搞到他們流晒大 ...






歌手鍾雨璇日前與《全民造星III》的羅浩晉(暱稱高晉)為卡通人物MV拍廣告,當日兩人與一眾演員不停步操,雖然天氣寒冷,但持續3小時的步操搞到他們流晒大汗,鍾雨璇說:「今次辛苦咗高晉,因為佢之前打籃球扭傷咗腳,雖然依家好番晒,但如果過度操勞腳踭舊患依然會間竭性唔舒服,今次我哋係咁操,我哋都操到腳抽筋,返到屋企要搽跌打酒,其實手臂都攰到有啲麻痹,因為我哋重複嗰個動作成千下。」


其實製作時都勾起她不少童年回憶,因為團隊揀選了一首她細個時候經常聽到的經典外國童謠作為MV 歌曲,再將舊曲填上新詞,她說:「以前我一填詞就要絞盡腦汁,今次有五個團隊成員一齊填,真係快咗五倍,記得錄音時,我同高晉一邊唱一邊忍笑,相信加埋個MV畫面會更加詼諧,好啱一家大細去睇,希望疫情下帶給大家歡樂。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!