掃呢頁CODE去手機

2022年2月26日 星期六

張美妮:模範靚太!張美妮學法國龍蝦餐冧老公 #張美妮

藝人張美妮平時少有下廚,不過昨日(26日)她於社交平台上載多張於餐廳廚房內下廚中的照片,更有多張西餐美食照,既有主菜又有甜品,她留言:「以前同老公拍拖 ...






藝人張美妮平時少有下廚,不過昨日(26日)她於社交平台上載多張於餐廳廚房內下廚中的照片,更有多張西餐美食照,既有主菜又有甜品,她留言:「以前同老公拍拖嗰陣,成日入廚最鍾意整白酒蜆肉炒意粉同龍蝦意粉,之後家中請咗姐姐之後,我都好耐冇入廚呢日《流行都市》介紹法國菜,我仲跟大廚學整龍蝦意大利飯,好美味呀!搵次要煮畀老公同女兒食先。」
美妮現時正為無綫節目《流行都市》擔任主時,原來當日她正跟大廚學法國菜。昨日美妮受訪時謂:「我整咗個龍蝦蘑菇意大利飯,甜品咁靚當然冇我份整以前我成日整嘢畀老公食,自從生咗小朋友之後都好少下廚,呢次絕對係燃起番我煮嘢的心情,依家疫情成日喺屋企,都有煮番多啲,手勢都有進步。」美妮的老公Ken本身有開餐廳,亦有叫她去餐廳跟大廚學,問她何時會挑戰甜品時,美妮笑謂:「甜品未住,反而阿囡依家識問晚餐係咪我住,有時又會自己要求我煲湯畀佢飲,我都有煲青紅蘿蔔湯畀佢飲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!